Avery Zweckform Premium Laser Paper, 2798, papier fotograficzny, wysoki połysk, biały, A4, 200 g/m2, 100 szt., laserowy
102,09 zł
95,71 zł
77,81 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Chcesz mieć doskonały wizerunek firmy? Chcesz uzyskać najwyższą jakość bez ponoszenia wysokich kosztów druku? Dlaczego nie wydrukować broszur, plakatów lub ogłoszeń samodzielnie? Z pomocą drukarki laserowej i specjalnego papieru do drukarek laserowych osiągniesz profesjonalną jakość druku z bogatymi kolorami i ostrymi konturami dzięki specjalnej powierzchni o wysokim połysku po obu stronach. Wizerunek Twojej firmy będzie bez wątpienia profesjonalny - gwarantowane!
Idealny do wysokiej jakości dokumentów z dużą ilością zdjęć, np. ulotek.
Innowacyjna, wysokiej jakości powierzchnia zapewniająca doskonałą przyczepność tonera
Obustronne wykończenie na wysoki połysk zapewnia fotograficzny wygląd, intensywne kolory i ostre kontury.
Wyjątkowo gruby papier zapewnia wyjątkowo dobre rezultaty drukowania
Wysoka odporność na ciepło, płynna praca podczas drukowania
Etykiety z certyfikatem FSC: papier z dobrze zarządzanych lasów
Cechy produktu
Typ drukarki: Laserowa , Kolorowa laserowa , Kopiarka
Zastosowanie.
Rodzaj powierzchni: Wysoki połysk
Kolor: Biały
Rozmiar: 210 x 297 mm
Materiał: papier
Liczba arkuszy w opakowaniu: 100
Jakość papieru: premium
Kształt: prostokątny
Waga: 200g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.