Zwroty i reklamacje

Jesteśmy Twoim (toner) partnerem i po zakupie towaru

Wiemy jak niekomfortowa może być sytuacja, jeśli coś pójdzie nie tak z zamówieniem. Chcesz towar: zwrócić, wymienić, reklamować lub anulować ? Z TonerPartner jest to możliwe. Wystarczy wypełnić formularz umieszczony poniżej

Twój e-mail

* wpisz e-mail, który podałeś w zamówieniu

Numer zamówienia lub faktury

* numer znajdziesz na fakturze i poczcie e-mail w potwierdzeniu dokonanie zamówienia

Jak postępować w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru:

W pierwszej kolejności należy:

  1. Sprawdzić czy wkład jest kompatybilny z urządzeniem
  2. Porównać czy zamówiony wkład zgadza się z wkładem pierwotnym, który znajduje się w Twojej drukarce.
  3. Sprawdzić czy została zdjęta pokrywa lub/oraz taśma ochronna.

Jeżeli problem nie ustąpił złóż reklamację poprzez formularz reklamacyjny i dołącz następujące dokumenty:

  1. Numer zamówienia lub faktury
  2. Model Twojej drukarki
  3. Wydruk aktualnego stanu materiałów eksploatacyjnych (poziom tonera). Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, pokierujemy Cię przez telefon.
  4. Wydruk strony testowej lub jakikolwiek wydruk całej strony, aby zidentyfikować problem.
  5. Jeśli drukarka nie widzi wkładu wyślij zdjęcie komunikatu jaki się pojawia.
  6. Wyślij zdjęcie wkładu z numerem seryjnym.

 

Jeżeli źle zamówiłeś towar możesz dokonać zwrotu:

Prosimy o zwrot nieużywanego i nieuszkodzonego towaru w niezniszczonym oryginalnym opakowaniu.

Procedura zwrotu towaru:

  1. Prosimy o zgłoszenie chęci zwrotu towaru za pośrednictwem infolinii: +48 517-285-311 lub wysyłając emaila na reklamacje@tonerpartner.pl
  2. W celu dokonania zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza online https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/ i odesłanie towaru na adres:
    Ledum Kamara PL; ul. Stawowa 27; 43-400 Cieszyn z dopiskiem ZWROT.
  3. Zwrotu towaru należy dokonać do 14-dni od wyrażenia chęci zwrotu. 
  4. Jeśli w terminie 14 dni od dnia wydania produktu odstępujesz od umowy, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) produktu.

 

Reklamacje:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji online w naszym sklepie https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
  2. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego na materiały eksploatacyjne i 30 dni na urządzenia biurowe.
  3. Reklamacje, należy odesłać na adres: Ledum Kamara PL.; ul. Stawowa 27; 43-400 Cieszyn z dopiskiem REKLAMACJA.

 

Jak zapakować materiały eksploatacyjne do reklamacji:

Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze umożliwiające bezpieczny transport. Przydatne mogą być folie bąbelkowe lub worki powietrzne. Opakowanie ma zapewnić przede wszystkim ochronę przed zniszczeniem zawartości. Na paczce trzeba umieścić list przewozowy z dopiskiem REKLAMACJA.

 

Jak zapakować reklamowaną drukarkę:

Drukarkę prosimy zapakować w oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze (wraz z wypełniaczem) co umożliwi bezpieczny transport i ochronę przed zniszczeniem zawartości.
Na paczce prosimy umieścić list przewozowy z dopiskiem REKLAMACJA.
Poniżej znajduje się dokładna instrukacja.

PRZYGOTOWANIE DRUKARKI DO TRANSPORTU