Zwroty i reklamacje

Jak postępować w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru:

W pierwszej kolejności należy:

  1. Sprawdzić czy wkład jest kompatybilny z urządzeniem
  2. Porównać czy zamówiony wkład zgadza się z wkładem pierwotnym, który znajduje się w Twojej drukarce.
  3. Sprawdzić czy została zdjęta pokrywa lub/oraz taśma ochronna.

Jeżeli problem nie ustąpił zadzwoń na infolinię: +48 517 285 311 i przygotuj następujące dokumenty:

  1. Numer zamówienia lub faktury
  2. Model Twojej drukarki
  3. Wydruk aktualnego stanu materiałów eksploatacyjnych (poziom tonera). Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, pokierujemy Cię przez telefon.
  4. Wydruk strony testowej lub jakikolwiek wydruk całej strony, aby zidentyfikować problem.
  5. Jeśli drukarka nie widzi wkładu wyślij zdjęcie komunikatu jaki się pojawia.
  6. Wyślij zdjęcie wkładu z numerem seryjnym.

 

Jeżeli źle zamówiłeś towar możesz dokonać zwrotu:

Prosimy o zwrot nieużywanego i nieuszkodzonego towaru w niezniszczonym oryginalnym opakowaniu.

Procedura zwrotu towaru:

  1. Prosimy o zgłoszenie chęci zwrotu towaru za pośrednictwem infolinii: +48 517 285 311
  2. Zwrotu towaru należy dokonać do 14-dni od wyrażenia chęci zwrotu. Do zwracanego towaru należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy oraz numer konta bankowego, na który ma zostać wysłana kwota za zwracany towar.
  3. W celu dokonania zwrotu lub wymiany towaru, proszę o odesłanie go na adres: Ledum Kamara PL; ul. Stawowa 27; 43-400 Cieszyn z dopiskiem ZWROT.
  4. Jeśli w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy odstępujesz od umowy bez podania przyczyny, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) produktu.

 

Reklamacje:

  1. Prosimy o zgłoszenie reklamacji towaru za pośrednictwem infolinii: +48 517 285 311 lub na adres mailowy: reklamacje@tonerpartner.pl
  2. W przypadku zgłoszenia reklamacji towaru należy dołączyć formularz reklamacyjny z opisem reklamacji.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego.
  4. Reklamacje, należy kierować na adres: Ledum Kamara PL.; ul. Stawowa 27; 43-400 Cieszyn z dopiskiem REKLAMACJA.

 

Jak zapakować materiały eksploatacyjne do reklamacji:

Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze umożliwiające bezpieczny transport. Przydatne mogą być folie bąbelkowe lub worki powietrzne. Opakowanie ma zapewnić przede wszystkim ochronę przed zniszczeniem zawartości. Na paczce trzeba umieścić list przewozowy z dopiskiem REKLAMACJA.

 

Jak zapakować drukarkę do reklamacji:

Drukarka powinna zostać zapakowane w oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze umożliwiające bezpieczny transport. Przydatne mogą być kartony, styropianowe profile, które będą utrzymywały sprzęt w tej samej pozycji. Opakowanie ma zapewnić przede wszystkim ochronę przed zniszczeniem zawartości. Na paczce trzeba umieścić list przewozowy z dopiskiem REKLAMACJA.