Zwroty i reklamacje

Jesteśmy Twoim (toner) partnerem i po zakupie towaru

Wiemy jak niekomfortowa może być sytuacja, jeśli coś pójdzie nie tak z zamówieniem. Chcesz towar: zwrócić, wymienić, reklamować lub anulować ? Z TonerPartner jest to możliwe. Wystarczy wypełnić formularz umieszczony poniżej

Twój e-mail

* wpisz e-mail, który podałeś w zamówieniu

Numer zamówienia lub faktury

* numer znajdziesz na fakturze i poczcie e-mail w potwierdzeniu dokonanie zamówienia

Jak postępować w przypadku reklamacji towaru:

Przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego zalecamy zweryfikować:

  1. Czy wkład jest kompatybilny z urządzeniem
  2. Czy zamówiony wkład zgadza się z wkładem pierwotnym, który znajduje się w Twojej drukarce
  3. Czy została zdjęta pokrywa lub/oraz taśma ochronna.

Jeżeli problem nie ustąpił prosimy o wypełnienie formularza reklamacji online zamieszczonego powyżej https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jeżeli źle zamówiłeś towar możesz dokonać zwrotu:

  1. Prosimy o zgłoszenie chęci zwrotu wysyłając emaila na reklamacje@tonerpartner.pl
  2. W celu dokonania zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza online, zamieszconego powyżej https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/ i odesłanie towaru na adres:
    Ledum Kamara PL; ul. Stawowa 27; 43-400 Cieszyn z dopiskiem ZWROT.
  3. Zwrotu towaru należy dokonać do 14-dni od wyrażenia chęci zwrotu.
  4. Jeśli w terminie 14 dni od dnia wydania produktu odstępujesz od umowy, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) produktu.

Reklamacje:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji online w naszym sklepie, zamieszconego powyżej https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
  2. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego
  3. Reklamacje, należy odesłać na adres: Ledum Kamara PL.; ul. Stawowa 27; 43-400 Cieszyn z dopiskiem REKLAMACJA.

Doradzamy jak zapakować materiały eksploatacyjne do reklamacji:

Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze umożliwiające bezpieczny transport. Przydatne mogą być folie bąbelkowe lub worki powietrzne. Opakowanie powinno zapewnić przede wszystkim ochronę przed zniszczeniem zawartości. Na paczce proszę umieścić list przewozowy z dopiskiem REKLAMACJA.

Doradzamy jak zapakować reklamowaną drukarkę:

Drukarkę prosimy zapakować w oryginalne opakowanie lub opakowanie zastępcze (wraz z wypełniaczem) co umożliwi bezpieczny transport i ochronę przed zniszczeniem zawartości.
Na paczce prosimy umieścić list przewozowy z dopiskiem REKLAMACJA.
Poniżej znajduje się dokładna instrukacja.

PRZYGOTOWANIE DRUKARKI DO TRANSPORTU

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej +48 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.