Dostawa towaru

Jakie Sposoby dostawy proponujemy?

TonerPartner dostarcza zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej wymienionej poniżej.
Termin planowanej dostawy jest podany w szczegółach produktu oraz w koszyku jest również w e-mailu, który wysyłamy jako potwierdzenie zamówienia. W przypadku braku towaru na magazynie lub wystąpienia komplikacji z dostarczeniem przesyłki skontaktujemy się z Państwem. W przypadku pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który jest do Twojej dyspozycji.

Dostawę możesz zamówić przewoźnikiem:

logo-fedex.png

FedEx: kurier 

Jeżeli Masz Jakieś Pytania dotycząca dostawy LUB ZMIAN w dostawie, możesz skontaktować się bezpośrednio z operatorami:

FedEx Telefon:

istock-1130588880-2-nahled1.jpg22 211 80 00

istock-1130588880-2-nahled1.jpg801 002 800

Lub sprawdź status przesyłki:

Fedex

 

inpost_logotype_2019_lift_claim_rgb_white_background.png

InPost: kurier lub paczkomat.

Jeżeli Masz Jakieś Pytania dotycząca dostawy LUB ZMIAN w dostawie, możesz skontaktować się bezpośrednio z operatorami:

InPost Telefon:

istock-1130588880-2-nahled1.jpg722 444 000

istock-1130588880-2-nahled1.jpg746 600 000

Lub sprawdź status przesyłki:

Inpost

 

 Czas realizacji Zamówień zależy od wybranej formy płatności i momentu zaksięgowania wpłaty.

 

 

 

 

Koszty dostawy:

Przewoźnik FedEx, InPost 
Kurier
InPost Paczkomat
cena 18,90 zł 15,90 zł 
pobrania * 4,99 zł -
Waga 30 kg 30 kg

 

* W przypadku płatności za pobraniem można zapłacić tylko gotówką.
* Do kazdego zamówienia jest dodana usługa pakowania przesyłki:
2 zł przy zamówieniu do 960,99zł; 
4 zł przy zamówieniu od 961-1920,99zł;
6 zł przy zamówieniu od 1921zł
(podane ceny są z vat)

 

Co zrobić, jeśli opakowanie jest uszkodzone?

W obecności Kuriera sporządź PROTOKÓŁ odbioru uszkodzonej Paczki w miarę Możliwości wykonaj zdjęcie. Następnie napisz LUB ZADZWOŃ do Nas natychmiast!

W przypadku uszkodzenia podczas transportu paczki FedEx zwrócimy Wartości Towaru 100%!


Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze u przewoźnika.
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze towaru. Zalecamy nie przyjmować uszkodzonej paczki.
Kiedy opakowanie wzbudza nasz niepokój w takich sytuacjach zalecamy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera.
W przypadku, gdy zdecydujesz się na odbiór uszkodzonej paczki, konieczne jest niezwłoczne spisanie protokołu szkody z kurierem. Niestety nie ma możliwości wstecznego spisania szkody, ponieważ nie można już wykazać, że szkoda faktycznie powstała w wyniku transportu, a nie późniejszej manipulacji odbiorcy. Stopień uszkodzenia lub częściowej utraty zawartości przesyłki należy odnotować na miejscu.

Niekompletne zamówienie:
Zgłoś problem w ciągu 2 dni wraz ze zdjęciem stanu w jakim otrzymałeś od nas zamówienie oraz którego produktu brakuje.


Jak Działa dostawa?

Zostaniesz powiadomiony o dostarczeniu przez SMS. Korzystając z tej usługi, proszę wpisać w zamówieniu prawidłowy numer telefonu.

 

Jak Szybko Przesyłka zostanie dostarczona?

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 13:30 zostaną dostarczone:

Tusze i Tonery - zamienniki następnego Dnia roboczego

Oryginalne Materiały eksploatacyjne do 2 dni roboczych

 

W przypadku braku dostępności towaru w magazynie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o możliwym terminie dostawy.

 

 

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29313 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

94% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni