Dostawa towaru
Jakie Sposoby dostawy proponujemy?
TonerPartner dostarcza zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej wymienionej poniżej.
Termin planowanej dostawy jest podany w szczegółach produktu oraz w koszyku jest również w e-mailu, który wysyłamy jako potwierdzenie zamówienia. W przypadku braku towaru na magazynie lub wystąpienia komplikacji z dostarczeniem przesyłki skontaktujemy się z Państwem. W przypadku pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który jest do Twojej dyspozycji.
Dostawę możesz zamówić przewoźnikiem:
FedEx: kurier
Jeżeli Masz Jakieś Pytania dotycząca dostawy LUB ZMIAN w dostawie, możesz skontaktować się bezpośrednio z operatorami:
FedEx Telefon:
22 211 80 00
801 002 800
Lub sprawdź status przesyłki:
InPost: kurier lub paczkomat.
Jeżeli Masz Jakieś Pytania dotycząca dostawy LUB ZMIAN w dostawie, możesz skontaktować się bezpośrednio z operatorami:
InPost Telefon:
801 167 536
502 167 536
Lub sprawdź status przesyłki:
ORLEN Paczka: dostawa do punktu Jeżeli Masz Jakieś Pytania dotycząca dostawy LUB ZMIAN w dostawie, możesz skontaktować się bezpośrednio z operatorami: Orlen Telefon: 22 33 33 999 801 167 536 / 502 167 536 Lub sprawdź status przesyłki: |
Czas realizacji Zamówień zależy od wybranej formy płatności i momentu zaksięgowania wpłaty.
Koszty dostawy:
Przewoźnik | FedEx, InPost Kurier |
ORLEN Paczka, InPost Paczkomat
|
cena | 18,90 zł | 15,90 zł |
pobrania * | 4,99 zł | - |
Waga | 30 kg | 20 kg |
* W przypadku płatności za pobraniem można zapłacić tylko gotówką.
* Do kazdego zamówienia jest dodana usługa pakowania przesyłki:
2 zł przy zamówieniu do 960,99zł;
4 zł przy zamówieniu od 961-1920,99zł;
6 zł przy zamówieniu od 1921zł
(podane ceny są z vat)
Co zrobić, jeśli opakowanie jest uszkodzone?
W obecności Kuriera sporządź PROTOKÓŁ odbioru uszkodzonej Paczki w miarę Możliwości wykonaj zdjęcie. Następnie napisz LUB ZADZWOŃ do Nas natychmiast!
W przypadku uszkodzenia podczas transportu paczki FedEx zwrócimy Wartości Towaru 100%!
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze u przewoźnika.
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze towaru. Zalecamy nie przyjmować uszkodzonej paczki.
Kiedy opakowanie wzbudza nasz niepokój w takich sytuacjach zalecamy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera.
W przypadku, gdy zdecydujesz się na odbiór uszkodzonej paczki, konieczne jest niezwłoczne spisanie protokołu szkody z kurierem. Niestety nie ma możliwości wstecznego spisania szkody, ponieważ nie można już wykazać, że szkoda faktycznie powstała w wyniku transportu, a nie późniejszej manipulacji odbiorcy. Stopień uszkodzenia lub częściowej utraty zawartości przesyłki należy odnotować na miejscu.
Niekompletne zamówienie:
Zgłoś problem w ciągu 2 dni wraz ze zdjęciem stanu w jakim otrzymałeś od nas zamówienie oraz którego produktu brakuje.
Jak Działa dostawa?
Zostaniesz powiadomiony o dostarczeniu przez SMS. Korzystając z tej usługi, proszę wpisać w zamówieniu prawidłowy numer telefonu.
Jak Szybko Przesyłka zostanie dostarczona?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 13:30 zostaną dostarczone:
Tusze i Tonery - zamienniki następnego Dnia roboczego
Oryginalne Materiały eksploatacyjne do 2 dni roboczych
W przypadku braku dostępności towaru w magazynie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o możliwym terminie dostawy.