Papier Foto Toner Partner do drukarki laserowej i atramentowej, błyszczący, 230 g, A6, 20 arkuszy

(zdjęcie ilustracyjne)

Papier Foto Toner Partner do drukarki laserowej i atramentowej, błyszczący, 230 g, A6, 20 arkuszy

Kod produktu

40000496

Punkty lojalnościowe4

Oceń

12345
W magazynie, pojutrze u Ciebie
Zniżki ilościowe
Kup więcej i zaoszczędź!
1 szt8,75 zł / szt
2 - 3 szt7,87 zł / szt
4 szt i więcej7,43 zł / szt

8,75 zł

7,11 zł bez VAT

Zarejestrowani użytkownicy mają bezpłatną wysyłkę od wartości zamówienia powyżej 149zł
1 2 3 4 5

Oceń ten produkt jako pierwszy!

Opinie e-sklepu TonerPartner.pl

Zweryfikowany klient (22. 6. 2021) 12345

Wszystko zgodne z opisem. Towar dobrze zabezpieczony

Zweryfikowany klient (22. 6. 2021) 12345

Towar OK, w dobrej cenie

Zweryfikowany klient (21. 6. 2021) 12345

Zakup udany, jestem zadowolony.

Zweryfikowany klient (21. 6. 2021) 12345

Napewno tu wrócę

Zweryfikowany klient (21. 6. 2021) 12345

Bardzo dobry opis produktów w sklepie, dobry wybór. Przejrzyste zasady zakupu, żadnych ukrytych kosztów czy dopłat. Bezpłatna przesyłka jest super sprawą. Polecam

Zweryfikowany klient (20. 6. 2021) 12345

Ok

Zweryfikowany klient (18. 6. 2021) 12345

Wszystko ok, ale droga przesyłka (9,99 zł do paczkomatu)

Zweryfikowany klient (18. 6. 2021) 12345

Super

Zweryfikowany klient (17. 6. 2021) 12345

git

Zweryfikowany klient (17. 6. 2021) 12345

Wszystko OK

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. Ponadto, jeśli zarejestrujesz się i kupisz wkłady powyżej 149zł, masz DARMOWĄ wysyłkę!

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie), darmowa wysyłka powyżej 149 i inne korzyści.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu i nie znalazłeś niezbędnych informacji, napisz do nas. Doradzimy ci.

Nie potrafisz dać sobie rady? Pomożemy Ci.
Kinga Doradca w wyborze
Chcę się zapytać
Darmowy transportdla zarejestrowanych klientów od 149zł
Doręczenie na drugi dzieńJesteśmy naprawdę szybcy
Dożywotnia gwarancja na wkładyPo prostu wierzymy w nasze towary
Gwarancja na uszkodzenie drukarkiJeśli coś się stanie, zajmiemy się tym