Fujifilm INSTAX Mini Pink Lemonade Frame 10

zdjęcie ilustracyjne

Fujifilm INSTAX Mini Pink Lemonade Frame 10
Kod produktu
AG502781
OEM
16581836
Producent
Fujifilm
Punkty lojalnościowe: 15
0 ocen
W magazynie > 20 szt, w piątek u Ciebie

50,55 zł

41,10 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,79 zł
W magazynie > 20 szt, w piątek u Ciebie

50,55 zł

41,10 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Fujifilm Instax Mini Color Instant Film jest odpowiedni dla wszystkich aparatów Instax Mini. Wkład z filmem, który jest wkładany do aparatu, jest odpowiedni tylko dla prostokątnych urządzeń (Mini 25, Instax Mini 50s, Instax Mini 7s, Instax Mini 8, Instax Mini 90, Instax Mini 70, Instax Share SP-1, Instax Share SP-2, Instax Hello Kitty, Lomography Lomo "Instant, LC-A Instant Camera, Diana F Instant). Rób magiczne natychmiastowe zdjęcia z Instax. Oryginał gwarantuje ostre, wyraźne zdjęcia o żywych kolorach. Filmy są ustawione tak, aby renderować najbardziej naturalne odcienie skóry. Kolekcja Pink lemonade nadaje zdjęciom oryginalny wygląd. Na kasecie znajduje się kilka różowych ramek. Zastąp nudną biel różem. Uważaj na temperatury Nowa stabilna emulsja umożliwia fotografowanie w temperaturach od 5°C do 40°C. Film nie może nigdy zamarznąć, ponieważ substancje chemiczne przestaną działać. Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu (najlepiej w lodówce). Przed rozpoczęciem fotografowania należy pozostawić kasetę do ogrzania w temperaturze pokojowej, aby komponenty mogły prawidłowo renderować obrazy. Powierzchnia: błyszcząca Motyw: różowa lemoniada Kolor: kolorowy Czułość: 800 ASA (ISO) Liczba zdjęć: 10 zdjęć (1 opakowanie 10 sztuk) Wymiary zdjęcia (szer. x wys.): 46 x 62 mm (karta kredytowa) Wymiary filmu (szer. x wys.): 54 x 86 mm Kompatybilność: Fujifilm Instax Mini 25 Instax Mini 50s Instax Mini 7s Instax Mini 8 Instax Mini 90 Instax Mini 70 Instax Share SP-1 Instax Share SP-2 Instax Hello Kitty Lomography Lomo "Instant LC-A aparat natychmiastowy Diana F Instant

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30040 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni