CANON PGI-5 (0628B001) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black (czarny)
Kod produktu: 20200033
OEM: 0628B001
9,74 zł
7,92 zł bez VAT
Zaoszczędź 62,76 zł
TonerPartner tonery są tańsze
Brak utraty jakości druku
Nie ma różnicy podczas drukowania
Gwarancja funkcjonalności
Ubezpieczenie ewentualnego uszkodzenia drukarki
Certyfikowana produkcja w Unii Europejskiej
Jakość zgodna z normami europejskimi
Canon PGI-5 (0628B001) - tusz, black (czarny)
Kod produktu: 1ICAPGI5BXXBG
OEM: 0628B001
71,49 zł
58,12 zł bez VAT
Opis i parametry
Tusz Canon PGI-5 (0628B001). Kolor: Czarny. Pojemność: 26ml.
Zapewniamy gwarancję na ten tusz: 24 miesiące. Kupując kasetę Canon PGI-5 (0628B001) dostajesz 7 punktów lojalnościowych, które możesz wykorzystać jako zniżkę przy następnym zakupie.
Zarejestruj się i otrzymaj BEZPŁATNĄ wysyłkę od wartości zamówienia powyżej 149zł!
Czy nie jesteś pewien, że toner Canon PGI-5 (0628B001) jest odpowiedni dla twojej drukarki? Kliknij na czat poniżej i zapytaj nas. Chętnie doradzimy Ci natychmiast! :-) Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.
Warianty kolorystyczne

Canon CLI-8 (0621B028) - tusz, cyan (cyan)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

Canon CLI-8 (0621B001) - tusz, cyan (cyan)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

Canon CLI-8 (0622B026) - tusz, magenta (magenta)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

Canon CLI-8 (0622B001) - tusz, magenta (magenta)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

Canon CLI-8 (0623B001) - tusz, yellow (żółty)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

Canon CLI-8 (0623B026) - tusz, yellow (żółty)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

Canon CLI-8 (0624B001) - tusz, photo cyan

Canon CLI-8 (0625B001) - tusz, photo magenta

Canon CLI-8 (0621B029) - tusz, color (kolor)
Oceń ten produkt jako pierwszy!
Opinie e-sklepu TonerPartner.pl
Szybko, sprawnie, polecam
Super jakość za dobą cenę.
W porządku, towar i termin dostawy zgodny z opisem.
Jestem bardzo zadowolony
OK, polecam.
Jestem zadowolona.
dokładnie taki towar, jaki zamówiłam, szybko, faktura na e maila, wykorzystana promocja
OK
Wszystko super polecam :)
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. Ponadto, jeśli zarejestrujesz się i kupisz wkłady powyżej 149zł, masz DARMOWĄ wysyłkę!
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie), darmowa wysyłka powyżej 149 zł i inne korzyści.
Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?
Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.
Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?
Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?
Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.
Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?
Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.
Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu i nie znalazłeś niezbędnych informacji, napisz do nas. Doradzimy ci.
Alternatywne produkty




CANON PGI-5 (0628B001) - Tusz Xerox, black (czarny)
Produkty powiązane

CANON CLI-8 (0621B001) - Tusz Xerox, cyan (cyan)

CANON CLI-8 (0622B001) - Tusz Xerox, magenta (magenta)

CANON CLI-8 (0623B001) - Tusz Xerox, yellow (żółty)

CANON CLI-8 (0620B001) - Tusz Xerox, photoblack (fotoczarny)

Canon CLI-8 (0620B001) - tusz, black (czarny)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!

Canon PGI-5 (0628B029) - tusz, black (czarny)
Mamy dla Ciebie korzystniejsze rozwiązanie!
Dedykowany do drukarek
- CANON IP 4200
- CANON IP 4300
- CANON IP 4500
- CANON IP 5200
- CANON IP 5200R
- CANON IP 5300
- CANON IP 6600D
- CANON IP 6700D
- CANON MP510
- CANON MP520
- CANON MP530
- CANON MP600
- CANON MP600R
- CANON MP610
- CANON MP800
- CANON MP800R
- CANON MP810
- CANON MP830
- CANON MP960
- CANON MP970
- CANON MX850
- CANON PIXMA IP3300
- CANON PIXMA IP4200
- CANON PIXMA IP4300
- CANON PIXMA IP4500
- CANON PIXMA IP5200
- CANON PIXMA IP5200R
- CANON PIXMA IP5300
- CANON PIXMA IP6600D
- CANON PIXMA IP6700D
- CANON PIXMA MP500
- CANON PIXMA MP530
- CANON PIXMA MP600
- CANON PIXMA MP600R
- CANON PIXMA MP610
- CANON PIXMA MP800
- CANON PIXMA MP800R
- CANON PIXMA MP810
- CANON PIXMA MP830
- CANON PIXMA MP970
- CANON PIXMA MX850
- CANON PIXMA PRO9000
- CANON PIXMA PRO9000 MARK II

Bardzo szybko dostarczono towar i zgodnie z opisem