Toner ECONOMY do HP 83A (CF283A), black (czarny)

zdjęcie ilustracyjne

Toner ECONOMY do HP 83A (CF283A), black (czarny)
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
Kod produktu
20500277
OEM
CF283A-ECO
Producent
Economy
Kolor: Czarny
pojemność: 1500 stron
Cena za sztukę: 3,35 gr / strona
Gwarancja: 24 miesiące
Punkty lojalnościowe: 15
7 ocen
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

50,25 zł

40,85 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,25 zł
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

50,25 zł

40,85 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Praktyczny wybór w świetnej cenie

Jeśli jesteś jednym z tych, którzy nie dają swojej drukarce dużo pracy i jesteś zadowolony ze zwykłej jakości druku, mamy dla Ciebie ofertę szytą na miarę. Toner HP 83A ma wydajność 1500 stron i zapewnia standardowe rezultaty, które nie zawiodą. W tej cenie jesteś o krok od okazyjnego zakupu, który nie zaszkodzi Twoim oczekiwaniom ani oszczędnościom.

Produkt Toner ECONOMY do HP 83A (CF283A), black (czarny) jest dedykowany do tych drukarek

Tonery HP LASERJET PRO M201DW
Tonery HP LASERJET PRO M201N
Tonery HP LASERJET PRO M225
Tonery HP LASERJET PRO M225DN
Tonery HP LASERJET PRO M225DW
Tonery HP LASERJET PRO MFP M125
Tonery HP LASERJET PRO MFP M125A
Tonery HP LASERJET PRO MFP M125NW
Tonery HP LASERJET PRO MFP M126NW
Tonery HP LASERJET PRO MFP M127
Tonery HP LASERJET PRO MFP M127FN
Tonery HP LASERJET PRO MFP M127FW
Tonery HP LASERJET PRO MFP M225DN

Porównaj koszty wydruku

Koszt za ml jest znacznie niższy w przypadku kompatybilnego wkładu niż w przypadku oryginału.

Toner Economy CF283A

0,0335 zł

Przetestowaliśmy różnice między tonerami oryginalnymi i zamiennikami

Tonery oryginalne i zamienne obok siebie. 7 minut czytania

Drukarki laserowe mają wiele zalet, ale niestety także kilka dość nieprzyjemnych wad. Trzeba pamiętać o tym, że nie nadają się do drukowania zdjęć. Również trzeba liczyć się z faktem, że wkłady są, w porównaniu do wkładów atramentowych, o wiele droższe – przynajmniej w przypadku zakupu tonerów oryginalnych. Ostatnio jednak coraz częściej na rynku pojawiają się tonery kompatybilne inaczej mówiąc zamienniki z warsztatu zewnętrznych producentów, które oferują doskonałe właściwości druku w połączeniu ze znacznie korzystniejszą ceną w stosunku do oryginałów. Ale czy te twierdzenia są prawdziwe? Właśnie to pytanie nas bardzo zainteresowało, dlatego postanowiliśmy dokładnie je przetestować i odpowiedzieć zarówno sobie, jak i Wam na niemal wszystkie pytania, które mogą przyjść do głowy, gdy zastanawiamy się nad zakupem kompatybilnych tonerów. Czy ma sens zastanawiać się nad zakupem tonerów oryginalnych?

Przeczytaj artykuł

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29476 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

94% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni