SAMSUNG MLT-D101S (SU696A) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny)
128,24 zł
118,79 zł
96,58 zł bez VAT
Dlaczego warto wybrać wkłady TonerPartner Premium
Może ci się przydać
Opis i parametry
Niezawodność i jakość za ułamek ceny
Chcesz uniknąć niskiej jakości wydruków i dlatego kupujesz tylko drogie oryginalne wkłady do swojej drukarki? Nadszedł czas, aby przemyśleć swoją opinię na temat tańszych alternatyw, a nasz toner premium SAMSUNG MLT-D101S od TonerPartner PREMIUM jest idealny do tego zadania.
Pomimo znacznie niższej ceny w porównaniu z oryginalną wersją, ten kompatybilny wkład jest w pełni funkcjonalnym produktem, który nie pozbawi Cię najwyższej klasy funkcji i niezawodności. Nie brakuje mu również wewnętrznej pojemności 1500 stron, co pozwala odetchnąć od niekończącego się cyklu wymiany pustych wkładów.
Ciesz się poczuciem, że nie musisz samodzielnie radzić sobie z potencjalnymi problemami. W ramach naszej opieki premium pozostajemy po Twojej stronie, bez ograniczeń czasowych. Kupując u nas toner SAMSUNG MLT-D101S TonerPartner PREMIUM, automatycznie otrzymujesz dożywotnią gwarancję i bezpłatny serwis w przypadku, gdy nasz toner spowoduje uszkodzenie drukarki.
Produkt SAMSUNG MLT-D101S (SU696A) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny) dedykowany jest do drukarek takich jak:
Tonery SAMSUNG ML-2160
Tonery SAMSUNG ML-2161
Tonery SAMSUNG ML-2162
Tonery SAMSUNG ML-2164
Tonery SAMSUNG ML-2164W
Tonery SAMSUNG ML-2165
Tonery SAMSUNG ML-2165W
Tonery SAMSUNG ML-2168
Tonery SAMSUNG SCX-3400 SERIES
Tonery SAMSUNG SCX-3400
Tonery SAMSUNG SCX-3400F
Tonery SAMSUNG SCX-3401
Tonery SAMSUNG SCX-3405 SERIES
Tonery SAMSUNG SCX-3405
Tonery SAMSUNG SCX-3405F
Tonery SAMSUNG SCX-3405FW
Tonery SAMSUNG SCX-3405W
Tonery SAMSUNG SF-760P
Zmieniamy opakowanie. Jakość pozostaje.
Jeśli jesteś stałym klientem naszych wkładów do drukarek TonerPartner PREMIUM, zaskoczymy Cię miłą odmianą. Jedną z największych zmian będzie zmiana kartonów naszych tonerów i tuszy. Z naszego magazynu dotrą do Twoich rąk w bardziej przejrzystych i nowocześniejszych opakowaniach, lepszej jakości. Ponieważ nadal sprzedajemy wkłady w pudełkach z poprzednim wzorem, możesz otrzymać oryginalne białe pudełka z naszym starym logo i wzorem.
Jednak nic się nie zmienia w kwestii zawartości, jakości i ceny naszych produktów. To wciąż my, tylko w nowej odsłonie.
Wady i zalety wkładu TonerPartner PREMIUM w porównaniu do oryginału
- gwarancja dożywotnia
- gwarancja na wypadek uszkodzenia drukarki
- znacznie niższa cena za wydrukowaną stronę
- jakość druku identyczna z oryginałem
- prawdopodobieństwo około 3%, że drukarka nie odczyta tego wkładu (w takim przypadku zwrócimy Ci pieniądze)
- nie nadaje się do drukowania zdjęć oraz materiałów reklamowych
Może Cię również zainteresować
Porównaj koszty wydruku
Koszt jednej strony jest znacznie niższy w przypadku kompatybilnego wkładu niż w przypadku oryginału.
Toner TonerPartner SU696A
Marka SAMSUNG
„Trzy gwiazdki.” Tak brzmi tłumaczenie nazwy południowokoreańskiej firmy Samsung, której początki były naprawdę skromne. Ale dzięki jednemu odważnemu wizjonerowi, który nie bał się wyzwań, zwykłe jedzenie z domowym makaronem zamieniło się w wielkiego technologicznego giganta.
Innowacyjny i ambitny. Dokładnie tak moglibyśmy ocenić drukarki Samsunga, których produkcja od 2017 roku objęta jest patronatem firmy Hewlett-Packard. Jeśli więc szukasz oryginalnego tonera do swojej drukarki Samsung, możesz liczyć na tę samą pierwszorzędną jakość, jaką znajdziesz w samych produktach HP.
WSKAZÓWKA
Czy wiesz, że toner i tusz to dwa różne terminy? Ten wkład SAMSUNG MLT-D101S (SU696A) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny) należy do tuszy, z którymi współpracują tylko drukarki atramentowe tej marki. Potrzebujesz więcej informacji? Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się więcej.
Porównanie jakości druku
Drukarki laserowe mają wiele zalet, ale niestety także kilka dość nieprzyjemnych wad. Trzeba pamiętać o tym, że nie nadają się do drukowania zdjęć. Również trzeba liczyć się z faktem, że wkłady są, w porównaniu do wkładów atramentowych, o wiele droższe – przynajmniej w przypadku zakupu tonerów oryginalnych.
Ostatnio jednak coraz częściej na rynku pojawiają się tonery kompatybilne inaczej mówiąc zamienniki z warsztatu zewnętrznych producentów, które oferują doskonałe właściwości druku w połączeniu ze znacznie korzystniejszą ceną w stosunku do oryginałów. Ale czy te twierdzenia są prawdziwe? Właśnie to pytanie nas bardzo zainteresowało, dlatego postanowiliśmy dokładnie je przetestować i odpowiedzieć zarówno sobie, jak i Wam na niemal wszystkie pytania, które mogą przyjść do głowy, gdy zastanawiamy się nad zakupem kompatybilnych tonerów. Czy ma sens zastanawiać się nad zakupem tonerów oryginalnych?
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?
Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.
Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?
Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?
Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.