Nedis WCAM130GN - HD 16 MP | 3 MP CMOS
392,16 zł
318,83 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Fotopast 1080p@30fps | 24.0 MPixel | 3 MP Color CMOS | IP66 | Black IR | Night Vision | Viewing Angle: 90° | Motion Sensor | Detection Angle: 60° | Detection Range: 20.0m | Screen Size: 2.4" | LCD Screen | Brown/Green Uchwyć wyjątkowe chwile z zapierającymi dech w piersiach szczegółami. Nagranie wideo stada jeleni biegnących przez las lub ujęcie niedźwiedzia lub wilka podczas wędrówki. Będziesz potrzebował niewielkiej pomocy Matki Natury i odrobiny szczęścia, ale gdy nadejdzie ten moment, kamera do fotografowania dzikiej przyrody Nedis będzie gotowa do uchwycenia tej wyjątkowej chwili. Ta kamera zapewni zapierające dech w piersiach obrazy natury w dzień i w nocy. Włącza się i wyłącza automatycznie, dzięki czemu bateria wystarcza na bardzo długi czas, a aparat można umieścić w jednym miejscu na wiele miesięcy. Dane techniczne produktu Szerokość 110 mm Wysokość 75 mm Głębokość 145 mm Waga 380 g Materiał ABS Typ zasilania Zasilanie akumulatorowe Obsługiwana rozdzielczość wideo 1080p@30fps 720p@30fps 480p@60fps Typ gniazda pamięci zewnętrznej microSD Kolor Brązowy Zielony Stopień ochrony IP66 Kąt widzenia 90 Czujnik ruchu Tak Długość wideo 30 s Kąt detekcji 60° Zasięg wykrywania 20,0 m Czujnik obrazu Kolorowy CMOS 3 MP Maksymalna rozdzielczość wideo 1080p@30fps Odporność na wstrząsy Tak Czas wyzwalania 0,6 s Funkcja poklatkowa Tak Format wideo AVI Rozmiar ekranu 2,4" Typ podczerwieni Czarna podczerwień Wyświetlacz Ekran LCD Typ kamery Fotopułapka Maksymalna obsługiwana pojemność karty pamięci 32 GB Złącze zasilania DC Format obrazu JPEG Tryb odtwarzania Tak Maksymalna żywotność baterii 345600 min Noktowizor Tak Napięcie wejściowe 6 V DC Obsługiwana rozdzielczość zdjęć 16,0 MPixel 5,0 MPikseli 3,0 MPixel 8.0 MPixel 12.0 MPixel 1.0 MPixel Złącze wyjściowe Gniazdo USB Mini-A Maksymalna rozdzielczość zdjęcia 24.0 MPixel Wymagane baterie (brak w zestawie) 8x AA/LR6 Liczba diod LED 42 diody LED Liczba produktów w opakowaniu 1 szt. Zakres temperatur pracy -30 - 70 °C
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.