Vivotek IT9360-HF3, 2Mpix, 30sn/s, H.265, 3.6mm (81°), PoE, IR-Cut, Smart IR, WDR 120dB, MicroSDXC, antywandalowa, IP66
851,52 zł
733,17 zł
596,07 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
(FullHD) do 30sn/s, H.265, 3,6mm (81°), PoE, IR-Cut, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, gniazdo MicroSDXC, 3DNR, format korytarzowy, antywandalowa, zewnętrzna (IP66), antywirusowa
Technologia kompresji H.265
30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920×1080 (nawet z włączonym WDR Pro)
SNV (Supreme Night Visibility) zapewnia doskonały obraz w nocy
WDR Pro 120dB dla doskonałej szczegółowości w kontrastowych scenach
Smart Stream III zapewnia niską przepływność przy jednoczesnym zachowaniu szczegółów
Inteligentny promiennik podczerwieni o zasięgu 30 m dla optymalnego oświetlenia sceny nocnej
Trend Micro IoT Security Ochrona nie tylko przed atakami wirusów
Wodoodporna obudowa w wykonaniu antywandalowym w standardach IP66 i IK10
Gniazdo kart microSD/SDHC/SDXC do przechowywania danych bezpośrednio w kamerze
Wbudowany mikrofon
IT9360-HF3 to zewnętrzna kamera IP typu kopułkowego z kompresją H.265 i przetwornikiem 2 Mpx zapewniającym rozdzielczość 1920×1080 przy 30 klatkach na sekundę. Dzięki technologiom SNV i WDR Pro 120dB, IT9360-HF3 jest w stanie rejestrować wysokiej jakości obrazy zarówno w warunkach słabego oświetlenia, jak i wysokiego kontrastu.
IT9360-HF3 posiada obiektyw o stałej ogniskowej 2,8 mm i jest wyposażony w oświetlacz podczerwieni o skutecznym zasięgu do 30 metrów, zapewniający doskonałą widoczność w nocy.
Aby zapewnić niezawodne działanie w trudnych warunkach klimatycznych, kamera jest chroniona przez wytrzymałą obudowę antywandalową IP66 i IK10.
VIVOTEK Smart Stream III wraz z technologią kompresji H.265 pozwala kamerze zredukować bitrate nawet o 90% przy zachowaniu doskonałej jakości obrazu. Ponadto platforma VADP (VIVOTEK Application Development Platform) umożliwia użytkownikom dodawanie aplikacji w celu uzyskania wielu opcji wdrażania na całym rynku kamer.
Waga 0,54 kg
Wymiary 117 × 117 × 90 mm
Wejście alarmowe
Nie
Wyjście alarmowe
Nie
Antywandal
Tak
Wspomaganie ustawiania ostrości
Nie
Wejście audio
Nie
Wyjście audio
Nie
Czułość w kolorze
0,065
Czułość w trybie czarno-białym
0,005
Praca w trybie dzień/noc
Tak
Certyfikacja transportu
Nie
Pamięć wewnętrzna
Tak, MicroSD/SDHC/SDXC
Kompresja wideo
H.264, H.265, MJPEG
Zasięg IP
Tak, IP66
Przechylanie
Nie
Zasilanie z sieci el. sieć
Nie
Obiektyw - ogniskowa
3,6
Zawartość opakowania
Skrócona instrukcja instalacji; Naklejka orientacyjna; Woreczek na śruby; Przepust kablowy
Zoom optyczny
Nie
Rotacja
Nie
Liczba strumieni
3
Obsługa ONVIF
Tak
Środowisko
Na zewnątrz
Wersja
Stała kopuła
Maksymalna temperatura pracy
-60
Minimalna temperatura pracy
-30
Rozdzielczość pozioma [px]
1920
Rozdzielczość pionowa
1080
Interfejs sieciowy
10/100 Mbit/s (RJ45)
Chip czujnikowy
1/2,9" CMOS
Sn/s przy maksymalnej rozdzielczości
30
Funkcje specjalne
IK10, IP66, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro 120dB
Zużycie
6,5
Typ obiektywu
Naprawiono
Kąt widzenia - poziomy
81°
Wyjście wideo
Nie
Funkcje analizy wideo
Wykrywanie sabotażu, wideo detekcja ruchu
WDR
120dB, Sprzęt
Wi-Fi
Nie
Wbudowany czujnik PIR
Nie
Wbudowany mikrofon
Tak
Wbudowany oświetlacz
Tak, inteligentna podczerwień LED 30 m
Gwarancja
24 miesiące
Producent
VIVOTEK
Rozdzielczość megapikseli
2
Poziomy kąt widzenia z
81
Kąt widzenia w poziomie do
81
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.