EVOLVEO StrongVision PRO A, fotopułapka / kamera bezpieczeństwa
332,40 zł
320,82 zł
260,83 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EVOLVEO StrongVision PRO A
- Wideo 4K
- Zdjęcia 30 Mpix
- nocne zdjęcia i wideo
- Wyświetlacz 2,4", stopień ochrony IP65
- Obsługa kart SD o pojemności do 256 GB
- 6x dioda LED IR o wysokiej mocy 940nm
- Czujnik PIR 120°
- Zasilanie 10x bateria AA lub akumulator litowo-jonowy BAT3
StrongVision PRO A to podstawowa kamera z nowej serii PRO fotopułapek EVOLVEO. Kamera zapisuje wszystkie przechwycone obrazy na włożonej karcie SD, bezpośrednio na kamerze można przeglądać poszczególne zdjęcia lub filmy bezpośrednio na dużym 2,4-calowym wyświetlaczu LCD. Kamera jest odpowiednia do oglądania zwierzyny w lesie, a także do robienia zdjęć poklatkowych lub monitorowania postępów budowy. Dzięki kompaktowym rozmiarom i wygodnie umieszczonym mocowaniom na korpusie kamery, można ją zamontować za pomocą dołączonego paska, a także zabezpieczyć za pomocą blokady linowej, takiej jak EVOLVEO StrongVision LOCK. Kamera jest zasilana 10 bateriami AA 1,5 V, które zapewniają długi czas pracy.
Wyraźny obraz w każdych warunkach
Fotopułapka wyposażona jest w sensor 8 Mpx oraz aktywny filtr IR. Dzięki temu kamera nagrywa wideo w formacie 4K oraz zdjęcia w maksymalnej rozdzielczości do 30 Mpx. Aktywny filtr IR działa automatycznie i pomaga podczas nagrywania w nocy, kiedy to kamera rejestruje otaczającą ją scenę za pomocą mocnego oświetlacza IR. Niewidoczne oświetlenie jest zapewniane przez 6-krotne diody IR LED o wysokiej jasności i mocy 3W każda. Oświetlenie ma długość fali 940 nm, co sprawia, że jest bardzo trudne do wykrycia przez ludzkie lub zwierzęce oko. Nie musisz się więc martwić, że kamera zostanie rozpoznana przez zwierzęta lub niechcianych gości przechodzących przed kamerą. W ciągu dnia nagrywanie jest kolorowe zarówno w przypadku zdjęć, jak i wideo, które jest nagrywane z dźwiękiem. W nocy nagrywanie jest czarno-białe, a przełączanie między trybami jest całkowicie automatyczne.
Bogate akcesoria
W przypadku kamer zasilanych bateryjnie największym problemem jest zawsze żywotność baterii i związana z nią wydajność pracy. StrongVision PRO A zasilana jest ogniwami 10xAA 1.5V, co w zależności od częstotliwości i rodzaju nagrywania pozwala na pracę od 1 do 4 miesięcy na jednym zestawie baterii. Jeśli chcesz zapewnić długotrwałą i niedrogą pracę, kamerę można wyposażyć w akumulator StrongVison BAT3 o pojemności 8 000 mAh, który może wydłużyć żywotność baterii do 6 miesięcy w zależności od używanych ustawień. Akumulator pozwoli także na bardziej ekonomiczną pracę, gdyż eliminuje konieczność ciągłego dokupowania nowych ogniw AA.
Specyfikacje
Specyfikacja techniczna | |
---|---|
Czujnik | 8 MPX CMOS |
Obiektyw kamery | F=3,1; FOV=57° |
Rozdzielczość wideo | 4K/2,7k/1080P/720P/VGA |
Wodoodporny | IP65 |
Rozdzielczość zdjęć | 12 MP - 30 MP |
Karta SD | do 256 GB |
Wyświetlacz | 2,4" TFT |
Temperatura pracy | -10°C do 50°C |
Interfejs | USB-C, karta SD |
Baterie | 10x AA 1.5V LR6 (brak w zestawie) lub akumulator litowo-jonowy StrongVision BAT3 |
Złącze zasilania DC | Jack 3,5x1,3 mm |
Napięcie wejściowe | 12V/1,5A DC |
Czas pracy w trybie gotowości | >6 miesięcy |
Wymiary | 151 x 118 x 87 mm |
Waga | 371 g (bez baterii) |
Kamera | |
Lampka nocna | 6 x 940nm podczerwień Mocna dioda LED IR 3W |
Czujnik kąta PIR | 120° |
Maksymalny zasięg diody IR LED | 20 metrów |
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.