Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem

MARATON
- 8%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem
Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem
Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem
Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem
Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem
Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem
Kod produktu
AH2191050873
OEM
57668
Producent
BRAUN PHOTOTECHNIK
Punkty lojalnościowe: 35
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
W magazynie 1 szt, w poniedziałek u Ciebie

763,79 zł

705,77 zł

573,80 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 705,77 zł
W magazynie 1 szt, w poniedziałek u Ciebie

705,77 zł

763,79 zł

573,80 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Fotopułapka Braun ScoutingCam 820 z podwójnym czujnikiem

EAN: 4000567576686

Obrazy dnia i nocy

Ta fotopułapka oferuje dwa obiektywy CMOS 8/2MP o kącie 75°/100°. Zdjęcia dzienne są kolorowe, a nocne czarno-białe.

Wysoka rozdzielczość i jakość wideo

Może rejestrować 1-3 zdjęcia w rozdzielczości 32 MP lub wideo w jakości 4K o czasie trwania od 3s do 10min.

Czujnik PIR i czarna dioda LED na podczerwień

Czujnik PIR o kącie 90° i czasie reakcji 0,35s. Urządzenie jest wyposażone w 42 czarne diody LED IR o zasięgu do 20 m.

Wodoodporność i wytrzymałość

Fotopułapka jest wodoodporna zgodnie z normą IP66. Tryb czuwania 0,1 mA do 8 miesięcy.

Nagrywanie i filmy poklatkowe

Zapis daty, godziny, temperatury i fazy księżyca. Interwał pomiędzy ujęciami 5s-60min, ujęcia poklatkowe 3s-24h.

Łączność i instalacja

Gniazdo SD, miniUSB, wejście DC 6V/1.5A do zewnętrznego zasilania, gwint statywu, blokada.

Dostawa

  • Kabel USB
  • Pas
  • Metalowe mocowanie z głowicą kulową

BlackVision LED

Diody LED nadają się również do zabezpieczenia przed złodziejami - nie są widoczne nawet przy bezpośrednim patrzeniu na fotopułapkę podczas naświetlania.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29968 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni