Fotopułapka solarna Braun ScoutingCam 400 WiFi
933,30 zł
862,64 zł
701,33 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Braun ScoutingCam 400 WiFi Solar Photopast
Obiektyw i rozdzielczość
CMOS 4 MP, obiektyw 90°. Nagrywanie 1-3 zdjęć 24 MP lub 3-59 s wideo 4K.
Czujniki i diody LED
Czujnik 3xPIR 120° z reakcją 0,4 s. 38 czarnych diod LED IR o zasięgu do 20 m.
Wyświetlacz i pamięć
Wewnętrzny wyświetlacz LCD 2,4". Karta SD do 32 GB.
Rozmiar i waga
Wymiary 90x165x60 97x40x43mm, waga 384 260g.
Wodoodporny
Urządzenie jest wodoodporne zgodnie z normą IP56 (IP65 solar).
Nagrywanie i komunikacja
Kolorowe zdjęcia w dzień i czarno-białe w nocy. WiFi - bezpłatna aplikacja do sprawdzania, pobierania i podglądu na żywo w zasięgu urządzenia.
Informacje o zapisie
Zapis daty, godziny, temperatury i fazy księżyca.
Czujnik PIR
Czujnik PIR ma 3 czułości, interwał między strzałami 5s-60min.
Materiał poklatkowy
Upływ czasu 3s-24h. Tryb gotowości 0,2 mA do 6 miesięcy.
Dźwięk
Mikrofon, głośnik.
Złącza
Gniazdo SD, miniUSB, wejście DC 6V/2A do zewnętrznego zasilania, AV, gwint statywu.
Projekt
Zaprojektuj kamuflaż.
Dostawa
W zestawie kabel USB, zasilacz 12V/1A do baterii słonecznych, mocowanie do paska i metalu z głowicą kulową.
BlackVision LED
Diody LED BlackVision nie są widoczne nawet podczas patrzenia bezpośrednio na fotopułapkę podczas ekspozycji.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.