EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
556,40 zł
472,25 zł
383,94 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EVOLVEO StrongVision PRO 2G, EMAIL/MMS Photopast
EAN: 8595683203142
Cechy produktu
- Zdjęcia 20 Mpix, wideo Full HD
- Wyświetlacz 2,4", stopień ochrony IP65
- Obsługa kart SD o pojemności do 64 GB
- Menu czeskie aplikacje Windows
- Czujnik PIR 120°
- Zasilanie 10x bateria AA lub akumulator litowo-jonowy BAT3
- Karta SIM CZ 1GB danych doładowanie 100Kč GRATIS
Opis produktu
EVOLVEO StrongVision PRO 2G to kompaktowy, nowoczesny aparat do robienia zdjęć lub nagrywania filmów z dźwiękiem. Przechwycone zdjęcia można przesłać do telefonu komórkowego w formie wiadomości e-mail za pomocą serwera pocztowego EVOLVEO lub MMS.
Kamera jest idealna do rejestrowania ruchu wokół domu, domku letniskowego, szopy ogrodowej, firmy, magazynu, placu budowy lub podczas śledzenia dzikiej przyrody w odległych lokalizacjach.
Specyfikacja techniczna
- Sensor: 8 MPX CMOS
- Obiektyw kamery: F=3.1; FOV=57°
- Rozdzielczość wideo: 1080P/720P/VGA
- Wodoodporność: IP65
- Rozdzielczość zdjęć: 12MP/16MP/20MP
- Karta SD o pojemności do 64 GB
- Wyświetlacz: 2,4" TFT
- Temperatura pracy: od -10°C do 50°C
- Interfejsy: USB-C, karta SD, mini SIM
- Bateria: 10x AA 1.5V LR6 (brak w zestawie) lub akumulator litowo-jonowy StrongVision BAT3
- Złącze zasilania: DCJack 3,5x1,3 mm
- Czas pracy w trybie gotowości: >6 miesięcy
- Wymiary: 151 x 118 x 87 mm
- Waga: 371 g (bez baterii)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.