EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS

- 15%

zdjęcie ilustracyjne

EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
EVOLVEO StrongVision PRO 2G, fotopułapka EMAIL/MMS
Kod produktu
3546864
OEM
CAM-2G
Producent
Evolveo
Punkty lojalnościowe: 23
0 ocen
W magazynie 2 szt, w piątek u Ciebie

556,40 zł

472,25 zł

383,94 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 470,71 zł
W magazynie 2 szt, w piątek u Ciebie

472,25 zł

556,40 zł

383,94 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EVOLVEO StrongVision PRO 2G, EMAIL/MMS Photopast

EAN: 8595683203142

Cechy produktu

  • Zdjęcia 20 Mpix, wideo Full HD
  • Wyświetlacz 2,4", stopień ochrony IP65
  • Obsługa kart SD o pojemności do 64 GB
  • Menu czeskie aplikacje Windows
  • Czujnik PIR 120°
  • Zasilanie 10x bateria AA lub akumulator litowo-jonowy BAT3
  • Karta SIM CZ 1GB danych doładowanie 100Kč GRATIS

Opis produktu

EVOLVEO StrongVision PRO 2G to kompaktowy, nowoczesny aparat do robienia zdjęć lub nagrywania filmów z dźwiękiem. Przechwycone zdjęcia można przesłać do telefonu komórkowego w formie wiadomości e-mail za pomocą serwera pocztowego EVOLVEO lub MMS.

Kamera jest idealna do rejestrowania ruchu wokół domu, domku letniskowego, szopy ogrodowej, firmy, magazynu, placu budowy lub podczas śledzenia dzikiej przyrody w odległych lokalizacjach.

Specyfikacja techniczna

  • Sensor: 8 MPX CMOS
  • Obiektyw kamery: F=3.1; FOV=57°
  • Rozdzielczość wideo: 1080P/720P/VGA
  • Wodoodporność: IP65
  • Rozdzielczość zdjęć: 12MP/16MP/20MP
  • Karta SD o pojemności do 64 GB
  • Wyświetlacz: 2,4" TFT
  • Temperatura pracy: od -10°C do 50°C
  • Interfejsy: USB-C, karta SD, mini SIM
  • Bateria: 10x AA 1.5V LR6 (brak w zestawie) lub akumulator litowo-jonowy StrongVision BAT3
  • Złącze zasilania: DCJack 3,5x1,3 mm
  • Czas pracy w trybie gotowości: >6 miesięcy
  • Wymiary: 151 x 118 x 87 mm
  • Waga: 371 g (bez baterii)

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30028 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni