iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała

- 13%

zdjęcie ilustracyjne

iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała
Kod produktu
3436464
OEM
HGFLC890
Producent
iGET
Punkty lojalnościowe: 14
0 ocen
W magazynie 1 szt, w piątek u Ciebie

343,76 zł

299,28 zł

243,32 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 299,28 zł
W magazynie 1 szt, w piątek u Ciebie

299,28 zł

343,76 zł

243,32 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała

Opis produktu

iGET HOMEGUARD HGFLC890 to zewnętrzna kamera IP z oświetleniem LED. Umożliwia monitorowanie online za pomocą telefonu komórkowego lub tabletu.

Funkcje i cechy

  • Oświetlenie LED z regulowaną intensywnością, maks. 2100 lm
  • Dwukierunkowa transmisja audio - zawiera mikrofon i głośnik
  • Noktowizor i syrena
  • Podłączenie bezpośrednio do zasilania 230 V AC
  • Przechowywanie nagrań i zdjęć na karcie microSD (do 128 GB) lub w chmurze
  • Rozdzielczość FullHD 1080p (1920 x 1080)
  • Podświetlenie w podczerwieni do 10 m
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n
  • Odporność na kurz i wodę IP65
  • Wbudowana regulowana syrena 120 dB

Łatwy w użyciu i konfiguracji

Kamera została zaprojektowana do łatwego sterowania i monitorowania obszarów zewnętrznych i wewnętrznych. Można ją umieścić w dowolnym miejscu w domu, garażu, domku letniskowym itp. Konfiguracja odbywa się w kilku prostych krokach zgodnie z instrukcjami. Obraz z kamery można oglądać na telefonie komórkowym i tablecie. Urządzenia mobilne obsługują systemy Android i iOS.

Wysoka jakość obrazu

Kamera wyposażona jest w matrycę CMOS 1/2.9" o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli (FullHD 1080p), zapewniającą wyraźny i ostry obraz.

Bezpieczeństwo

Łączność bezprzewodowa Wi-Fi obejmuje silne 64/128-bitowe zabezpieczenia WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.

Wykrywanie ruchu

Po wykryciu ruchu kamera rozpoczyna nagrywanie lub robienie zdjęć i powiadamia użytkownika za pomocą powiadomień na telefon komórkowy.

Kąt widzenia i optyka

Kamera ma duże pole widzenia 135°. Parametry optyki są następujące: matryca CMOS 1/2,9", f = 2,8 mm, F = 2,0.

Dźwięk

Kamera ma wbudowany mikrofon i głośnik, umożliwiając bezpośrednią komunikację w obu kierunkach.

Łączenie

Kamera łączy się bezprzewodowo przez Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Kamera nie obsługuje zasilania PoE.

Specyfikacja techniczna

  • 1080p High Definition (1920x1080)
  • Odporność na kurz i wodę iP65
  • Kontrola urządzeń mobilnych i tabletów (Android, iOS)
  • Noktowizor do 10 m
  • Wbudowany mikrofon i głośnik
  • Pobór mocy: do 32 W
  • Kąt widzenia: 135°
  • Przechowywanie zdjęć i filmów: na karcie microSD lub w chmurze
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Zabezpieczenia: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Zasilanie kamery: przewodowe 230-250 V AC, 50/60 Hz
  • Wymiary kamery: 260 x 140 x 132 mm

Zawartość opakowania

  • Kamera iGET HOMEGUARD HGFLC890
  • Tylny wspornik wspornik kotwiący
  • Skrócona instrukcja obsługi CZ, CZ, SK, PL, HU
  • Klucz imbusowy zawleczka
  • Złącza kablowe
  • Pokrywa złącza
  • Kołki i śruby do montażu
  • Zestaw śrub i kołków

Parametry

Rodzaj produktu
Typ soczewki
Użycie
Oświetlenie IR / LED (m)
Stopień ochrony IP
Karta pamięci
Kodowanie
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30038 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni