iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała
343,76 zł
299,28 zł
243,32 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Zewnętrzna kamera IP FullHD Wi-Fi z oświetleniem LED, biała
Opis produktu
iGET HOMEGUARD HGFLC890 to zewnętrzna kamera IP z oświetleniem LED. Umożliwia monitorowanie online za pomocą telefonu komórkowego lub tabletu.
Funkcje i cechy
- Oświetlenie LED z regulowaną intensywnością, maks. 2100 lm
- Dwukierunkowa transmisja audio - zawiera mikrofon i głośnik
- Noktowizor i syrena
- Podłączenie bezpośrednio do zasilania 230 V AC
- Przechowywanie nagrań i zdjęć na karcie microSD (do 128 GB) lub w chmurze
- Rozdzielczość FullHD 1080p (1920 x 1080)
- Podświetlenie w podczerwieni do 10 m
- Wi-Fi 802.11 b/g/n
- Odporność na kurz i wodę IP65
- Wbudowana regulowana syrena 120 dB
Łatwy w użyciu i konfiguracji
Kamera została zaprojektowana do łatwego sterowania i monitorowania obszarów zewnętrznych i wewnętrznych. Można ją umieścić w dowolnym miejscu w domu, garażu, domku letniskowym itp. Konfiguracja odbywa się w kilku prostych krokach zgodnie z instrukcjami. Obraz z kamery można oglądać na telefonie komórkowym i tablecie. Urządzenia mobilne obsługują systemy Android i iOS.
Wysoka jakość obrazu
Kamera wyposażona jest w matrycę CMOS 1/2.9" o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli (FullHD 1080p), zapewniającą wyraźny i ostry obraz.
Bezpieczeństwo
Łączność bezprzewodowa Wi-Fi obejmuje silne 64/128-bitowe zabezpieczenia WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Wykrywanie ruchu
Po wykryciu ruchu kamera rozpoczyna nagrywanie lub robienie zdjęć i powiadamia użytkownika za pomocą powiadomień na telefon komórkowy.
Kąt widzenia i optyka
Kamera ma duże pole widzenia 135°. Parametry optyki są następujące: matryca CMOS 1/2,9", f = 2,8 mm, F = 2,0.
Dźwięk
Kamera ma wbudowany mikrofon i głośnik, umożliwiając bezpośrednią komunikację w obu kierunkach.
Łączenie
Kamera łączy się bezprzewodowo przez Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Kamera nie obsługuje zasilania PoE.
Specyfikacja techniczna
- 1080p High Definition (1920x1080)
- Odporność na kurz i wodę iP65
- Kontrola urządzeń mobilnych i tabletów (Android, iOS)
- Noktowizor do 10 m
- Wbudowany mikrofon i głośnik
- Pobór mocy: do 32 W
- Kąt widzenia: 135°
- Przechowywanie zdjęć i filmów: na karcie microSD lub w chmurze
- Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
- Zabezpieczenia: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
- Zasilanie kamery: przewodowe 230-250 V AC, 50/60 Hz
- Wymiary kamery: 260 x 140 x 132 mm
Zawartość opakowania
- Kamera iGET HOMEGUARD HGFLC890
- Tylny wspornik wspornik kotwiący
- Skrócona instrukcja obsługi CZ, CZ, SK, PL, HU
- Klucz imbusowy zawleczka
- Złącza kablowe
- Pokrywa złącza
- Kołki i śruby do montażu
- Zestaw śrub i kołków
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.