Detektor CO FireAngel FA3313 z dwiema wymiennymi bateriami AA
125,94 zł
107,76 zł
87,61 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Detektor CO FireAngel FA3313 z dwiema wymiennymi bateriami AA
FireAngel FA3313 to czujnik tlenku węgla wyposażony w najnowszą technologię wykrywania CO. Spełnia najwyższe europejskie standardy bezpieczeństwa i został zaprojektowany z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i niezawodności.
Charakterystyka
Ten mały, lekki i kompaktowy detektor stale monitoruje otoczenie, wykrywa obecność tlenku węgla i ostrzega zarówno dźwiękowo, jak i wizualnie w przypadku zagrożenia.
Moc
Zasilany jest parą wymiennych baterii alkalicznych AA 1,5 V, które zapewniają do jednego roku pracy. Urządzenie objęte jest 5-letnią gwarancją.
Zaawansowany czujnik
Czujnik elektrochemiczny detektora został zaprojektowany do dokładnego pomiaru niskich poziomów tlenku węgla. Inteligentna technologia czujnika zapewnia szybką reakcję na rosnący poziom CO.
Kontrola diagnostyczna
Czujnik przeprowadza automatyczną kontrolę diagnostyczną w celu zweryfikowania swojej funkcjonalności. Jest w stanie sygnalizować koniec okresu eksploatacji i posiada pamięć zdarzeń alarmowych.
Przenośna konstrukcja
FireAngel FA3313 jest certyfikowany do użytku w przyczepach kempingowych, kamperach i łodziach. Jest odporny na wilgoć, dzięki czemu nadaje się do instalacji w łazienkach.
Główne funkcje
- Czujnik elektrochemiczny
- Odporność na fałszywe alarmy
- Głośny alarm akustyczny 85 dB
- Funkcje Test i Sleep Easy
- Sygnalizacja końca okresu eksploatacji
- Niskie koszty operacyjne
- 5 lat gwarancji
Specyfikacja techniczna
- Technologia czujników: technologia elektrochemiczna
- Zasilanie: para wymiennych baterii alkalicznych AA 1,5 V
- Temperatura pracy: -10 °C - 40 °C
- Wilgotność robocza: 30% - 90% wilgotności względnej (RH) bez kondensacji
- Wymiary urządzenia: 119 mm x 62 mm x 38 mm
- Waga: 128 g
- Zatwierdzenie: EN 50291-1: 2018, EN 50291-2: 2019
- Znaki: CE Gwarancja: 5 lat
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.