iGET HOMEGUARD HGNVK85304 System kamer PoE z inteligentną detekcją ruchu, 8-kanałowy rejestrator NVR FullHD 4x kamera zewnętrzna FullHD
1 736,82 zł
1 636,24 zł
1 330,28 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
System kamer iGET HOMEGUARD HGNVK85304 PoE
EAN: 5060442175327
Opis produktu
Kompletny system kamer iGET HOMEGUARD HGNVK85304 do ochrony domu, domku letniskowego, firmy lub sklepu.
Cechy
- Typ: system PoE kamery
- Model: iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- Liczba kanałów: 8 kanałów
- Liczba kamer: 4 kamery FullHD 1080p
- Wykrywanie ruchu: Wykrywanie SMART
- Połączenie: kabel Ethernet Cat.5e, Cat.6 lub wyższy
- HDD: Miejsce na 1x dysk twardy SATA
- Złącza: 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio RCA
Szczegóły produktu
System kamer iGET HOMEGUARD HGNVK85304 z zasilaniem PoE i innowacyjną detekcją ruchu SMART.
Funkcje kamer
- Typ: kamera zewnętrzna
- Model: iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- Rozdzielczość: FullHD 1080p
- Noktowizor: zasięg 30 m
- Zasilanie: PoE
Funkcje rejestratora
- Typ: rejestrator NVR
- Liczba kanałów: 8 kanałów
- Zasilanie: PoE
- Złącza: 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio RCA
- Format kompresji: H.265/264
Zawartość opakowania
- 1x rejestrator NVR z PoE i detekcją SMART iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- 4x kamera PoE z detekcją SMART iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- 1x Skrócona instrukcja obsługi CZ, SK, PL
- 1x CD z kompletną instrukcją obsługi/oprogramowaniem dla PC, PL
- 1x Zasilacz do NVR
- 1x mysz USB
- 1x Pilot 2x baterie AAA
- 1x kabel SATA do podłączenia dysku twardego wewnątrz rejestratora
- Kabel Ethernet 4x do podłączenia kamer o długości 18 m
- 4x Wodoodporna osłona złącza RJ45
- 4x Zestaw montażowy (kołki i śruby)
- 4x Naklejka "Ostrzeżenie: strzeżone przez 24 godziny"
- Śruby montażowe dysku twardego
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.