Fotopułapka Braun ScoutingCam 550
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Fotopułapka Braun ScoutingCam 550
Widok wprowadzający
Przedstawiamy kamerę Braun ScoutingCam 550, fotopułapkę 5 MP CMOS z obiektywem 90°.
Zapisy obrazu
Fotopułapka może rejestrować od 1 do 10 zdjęć w rozdzielczości do 24 MP lub od 3s do 10min wideo w rozdzielczości do 2,7K/20fps.
Czujnik PIR i dioda LED
Wyposażona jest w czujnik 3xPIR 120° z czasem reakcji 0,5s oraz 36 czarnych diod LED IR o zasięgu do 20m.
Wyświetlacz i pamięć
Posiada wewnętrzny 2-calowy wyświetlacz LCD i gniazdo kart microSD do 256 GB.
Bateria i wymiary
Fotopułapka zasilana jest 4x lub 8x bateriami AA. Wymiary urządzenia to 135x90x76mm, a waga 314g.
Wodoodporność i zapisy
Wodoodporne urządzenie o stopniu ochrony IP65 rejestruje kolorowe ujęcia w dzień i czarno-białe w nocy.
Dane czasowe i czujnik
Rejestruje datę, godzinę, temperaturę i fazę księżyca. Czujnik PIR ma 3 czułości.
Interwał i upływ czasu
Odstępy między ujęciami wynoszą od 5 do 60 minut. Fotopułapka umożliwia wykonywanie zdjęć poklatkowych w czasie 3s-24h.
Tryb gotowości i mikrofon
Tryb czuwania 0,2 mA do 6 miesięcy. Urządzenie jest wyposażone w mikrofon.
Hasło i złącza
Hasło kontrolne składa się z 4 cyfr. Gniazdo microSD, microUSB, wejście DC 6V/1.5A do zewnętrznego zasilania.
Mocowanie i projektowanie
Gwint statywu, możliwość blokady, kamuflaż. Tylny plastikowy uchwyt do mocowania na pasku.
Dostawa
W zestawie kabel USB i pasek do mocowania.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.