iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatkowa kamera PoE FullHD do systemu kamer iGET HGNVK85304, zasilanie PoE, IP66
366,66 zł
316,98 zł
257,71 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatkowa kamera PoE FullHD
EAN: 5060442179301
Opis produktu
Przedstawiamy iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM, wytrzymałą zewnętrzną kamerę FullHD z zasilaniem PoE i innowacyjną funkcją wykrywania ruchu SMART.
Niesamowita rozdzielczość FullHD
Kamera oferuje rozdzielczość FullHD 1080p zapewniającą wysoką jakość wideo, pracę w dzień i w nocy.
Światło nocne IR
Mocne światło podczerwone zapewnia dobrą widoczność w odległości do 30 metrów.
Odporność na kurz i wodę
Stopień ochrony IP66 zapewnia odporność na kurz i wodę, dzięki czemu kamera idealnie nadaje się do użytku na zewnątrz.
Podłączanie i zasilanie kamery
Kamera jest podłączona bezpośrednio do głównego rejestratora NVR za pomocą kabla Ethernet, który zapewnia zarówno zasilanie, jak i transfer danych.
Specjalna detekcja ruchu SMART
Inteligentna detekcja ruchu z wbudowanym czujnikiem PIR może wykrywać ważne ruchy, takie jak ruch osoby, samochodu lub dużego zwierzęcia.
Łatwe uruchamianie
W celu uruchomienia wystarczy podłączyć kamerę do rejestratora NVR za pomocą dostarczonego kabla Ethernet.
Wysoka jakość obrazu
Kamera wyposażona jest w wysokiej jakości sensor 1/2.7" CMOS o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli (FullHD 1080p), 2.0MP.
Noktowizor
Dzięki wbudowanemu oświetlaczowi podczerwieni kamera może być używana nieprzerwanie w dzień i w nocy.
Główne parametry
- Bardzo wysoka rozdzielczość FullHD 1080p (1920x1080)
- Zaprojektowany tylko dla modelu iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- Zasilanie kamery: zasilanie PoE przez kabel Ethernet
- Specjalna funkcja wykrywania ruchu SMART z wbudowanym czujnikiem PIR
- Odporność na kurz i wodę IP66
- Noktowizor do 30 m
- Kąt widzenia: 92°
- Sensor 1/2.7" CMOS, 2.0MP (odpowiednik 1200 TVL)
Zawartość opakowania
- Kamera iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- Skrócona instrukcja obsługi CZ, SK, PL
- Kabel Ethernet 18 m
- Uchwyt montażowy do montażu kamery na ścianie/suficie
- Kołki i śruby do montażu
- 4x naklejka "Ostrzeżenie: strzeżone przez 24 godziny"
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.