CANON PG-545-XL (8286B001) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black (czarny)

zdjęcie ilustracyjne

CANON PG-545-XL (8286B001) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black (czarny)
CANON PG-545-XL (8286B001) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black (czarny)
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
Kod produktu
20200134
OEM
8286B001
Producent
TonerPartner
Gwarancja na uszkodzenie drukarki
Kolor: Czarny
Pojemność: 15ml
Cena za sztukę: 791,93 gr / ml
Gwarancja: Dożywotnia
Punkty lojalnościowe: 59
37 ocen
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych
Kup więcej i zaoszczędź!
1 szt118,79 zł / szt
2 szt106,91 zł / szt
4 szt i więcej100,97 zł / szt

118,79 zł

96,58 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 112,85 zł
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

118,79 zł

96,58 zł bez VAT

Dlaczego warto wybrać wkłady TonerPartner Premium

Większa pojemność druku Tonery TonerPartner są tańsze
Ta sama jakość Podczas drukowania nie dostrzeżesz różnicy
Gwarancja funkcjonalności Ubezpieczenie na wypadek ewentualnych uszkodzeń drukarki

Może ci się przydać

Opis i parametry

Duża porcja prasy

TonerPartner PREMIUM XL PG 545 pozwala zaspokoić pragnienie koloru. W jego wnętrzu znajduje się 15,0 ml czarnego atramentu, co pozwala zaoszczędzić 20% kosztów oryginalnego wariantu XL. Pomimo dużej pojemności wewnętrznej, wkład zachowuje te same kompaktowe wymiary, co jego wersja 8 ml.

Korzyści premium tylko dla Ciebie

Kompatybilne wkłady z serii TonerPartner PREMIUM są nie tylko tanie, ale również wysokiej jakości. Jesteśmy tak pewni ich wydajności, że nie wahamy się dołączyć dożywotniej gwarancji do każdego wkładu. Jeśli zdarzy się coś nieprawdopodobnego i nasz wkład uszkodzi drukarkę, możesz skontaktować się z nami, a my naprawimy go bezpłatnie.

Gwarancja wymiany lub zwrotu towarów

Zamówiony produkt nie pasuje do drukarki lub został uszkodzony? Masz 30 dni na jego zwrot. Wystarczy odesłać go na nasz adres, a my wymienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze. W przypadku błędu z naszej strony wymiana jest możliwa nawet po upływie 30-dniowego okresu.

Produkt CANON PG-545-XL (8286B001) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black (czarny) jest dedykowany do tych drukarek

Tusze CANON PIXMA IP2850
Tusze CANON PIXMA IP2855
Tusze CANON PIXMA MG2400
Tusze CANON PIXMA MG2450
Tusze CANON PIXMA MG2455
Tusze CANON PIXMA MG2550
Tusze CANON PIXMA MG2550S
Tusze CANON PIXMA MG2555
Tusze CANON PIXMA MG2555S
Tusze CANON PIXMA MG2900
Tusze CANON PIXMA MG2950
Tusze CANON PIXMA MG2950S
Tusze CANON PIXMA MG2955
Tusze CANON PIXMA MG3050
Tusze CANON PIXMA MG3051
Tusze CANON PIXMA MX494
Tusze CANON PIXMA MX495
Tusze CANON PIXMA TR4551
Tusze CANON PIXMA TS205
Tusze CANON PIXMA TS3150
Tusze CANON PIXMA TS3151
Tusze CANON PIXMA TS3350
Tusze CANON PIXMA TS3351
Tusze CANON PIXMA TS3352
Tusze CANON PIXMA TS3451
Tusze CANON TS3100

 

gif.gif

Zmieniamy opakowanie. Jakość pozostaje.

Jeśli jesteś stałym klientem naszych wkładów do drukarek TonerPartner PREMIUM, zaskoczymy Cię miłą odmianą. Jedną z największych zmian będzie zmiana kartonów naszych tonerów i tuszy. Z naszego magazynu dotrą do Twoich rąk w bardziej przejrzystych i nowocześniejszych opakowaniach, lepszej jakości. Ponieważ nadal sprzedajemy wkłady w pudełkach z poprzednim wzorem, możesz otrzymać oryginalne białe pudełka z naszym starym logo i wzorem.

Jednak nic się nie zmienia w kwestii zawartości, jakości i ceny naszych produktów. To wciąż my, tylko w nowej odsłonie.

Porównaj koszty wydruku

Koszt za ml jest znacznie niższy w przypadku kompatybilnego wkładu niż w przypadku oryginału.

Tusz TonerPartner 8286B001

7,9193 zł

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29461 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

95% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni