MultiPack CANON PG-545-XL, CL-546-XL (8286B006) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black + color (czarny + kolor)

zdjęcie ilustracyjne

MultiPack CANON PG-545-XL, CL-546-XL (8286B006) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black + color (czarny + kolor)
MultiPack CANON PG-545-XL, CL-546-XL (8286B006) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black + color (czarny + kolor)
Kod produktu
20200170
OEM
8286B006
Kolor
Czarny + kolor
Pojemność
1x15ml/1x13,5ml
Cena za sztukę
877,30 gr / ml
Producent
TonerPartner
Gwarancja
Dożywotnia
Punkty lojalnościowe
125
40 ocen
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
W magazynie > 10 szt, jutro u Ciebie

250,03 zł

203,28 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 183,58 zł
W magazynie > 10 szt, jutro u Ciebie

250,03 zł

203,28 zł bez VAT

Dlaczego warto wybrać wkłady TonerPartner Premium

Większa pojemność druku Tonery TonerPartner są tańsze
Ta sama jakość Podczas drukowania nie dostrzeżesz różnicy
Gwarancja funkcjonalności Ubezpieczenie na wypadek ewentualnych uszkodzeń drukarki

Opis i parametry

Większy wolumen, niższe koszty

Czy zmieniasz tusze w swojej drukarce zbyt często? Wypróbuj tusze PG545XL i CL546XL z naszej gamy PREMIUM. Dzięki pojemności do 15 ml czarnego i 13,5 ml kolorowego atramentu (C M Y) wkłady te mają dłuższą żywotność, pozwalając zaoszczędzić do 47% kosztów. Sięgnij po wariant XL bez obaw - kasety mają takie same wymiary jak oryginalne wkłady 8 ml (czarny) i 9 ml (kolorowy C M Y) i bez najmniejszego problemu zmieszczą się w Twojej drukarce.

Z dumą wspieramy nasze tusze TonerPartner PG545XL i CL546XL multipack z serii PREMIUM i jesteśmy pewni ich jakości. Dlatego bez wahania udzielamy dożywotniej gwarancji. Chcesz mieć pewność? Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc. Gwarantujemy bezpłatną naprawę drukarki w przypadku jej uszkodzenia przez nasze kartridże.

Gwarancja wymiany lub zwrotu towarów

Zamówiony produkt nie pasuje do drukarki lub został uszkodzony? Masz 30 dni na jego zwrot. Wystarczy odesłać go na nasz adres, a my wymienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze. W przypadku błędu z naszej strony wymiana jest możliwa nawet po upływie 30-dniowego okresu.

Produkt MultiPack CANON PG-545-XL, CL-546-XL (8286B006) - Tusz TonerPartner PREMIUM, black + color (czarny + kolor) jest dedykowany do tych drukarek

CANON PIXMA IP2850
CANON PIXMA IP2855
CANON PIXMA MG2400
CANON PIXMA MG2450
CANON PIXMA MG2455
CANON PIXMA MG2550
CANON PIXMA MG2550S
CANON PIXMA MG2555
CANON PIXMA MG2555S
CANON PIXMA MG2900
CANON PIXMA MG2950
CANON PIXMA MG2950S
CANON PIXMA MG2955
CANON PIXMA MG3050
CANON PIXMA MG3051
CANON PIXMA MX494
CANON PIXMA MX495
CANON PIXMA TR4551
CANON PIXMA TS205
CANON PIXMA TS3150
CANON PIXMA TS3151
CANON PIXMA TS3350
CANON PIXMA TS3351
CANON PIXMA TS3451
CANON TS3100

 

gif.gif

Zmieniamy opakowanie. Jakość pozostaje.

Jeśli jesteś stałym klientem naszych wkładów do drukarek TonerPartner PREMIUM, zaskoczymy Cię miłą odmianą. Jedną z największych zmian będzie zmiana kartonów naszych tonerów i tuszy. Z naszego magazynu dotrą do Twoich rąk w bardziej przejrzystych i nowocześniejszych opakowaniach, lepszej jakości. Ponieważ nadal sprzedajemy wkłady w pudełkach z poprzednim wzorem, możesz otrzymać oryginalne białe pudełka z naszym starym logo i wzorem.

Jednak nic się nie zmienia w kwestii zawartości, jakości i ceny naszych produktów. To wciąż my, tylko w nowej odsłonie.

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 25135 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 41000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

94% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni