BROTHER TN-247 (TN247BK) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny)
275,54 zł
70,44 zł
57,27 zł bez VAT
Dlaczego warto wybrać wkłady TonerPartner Premium
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wysokiej klasy drukowanie za mniej
Odkryj zalety naszych alternatywnych wkładów TonerPartner PREMIUM i uzyskaj doskonałe wydruki za mniej. Kompatybilny toner BROTHER TN-247 pozwoli Ci zaoszczędzić znaczną ilość pieniędzy w porównaniu z oryginałem, zachowując niemal taką samą wysoką jakość wydruków. Duża pojemność wewnętrzna wynosząca 3000 stron zapewnia płynne drukowanie bez konieczności częstej wymiany wkładów.
Twoje zadowolenie jest dla nas ważne, dlatego do zakupu tonera BROTHER TN-247 TonerPartner PREMIUM dodajemy dodatkowy bonus w postaci opieki premium. Dzięki dożywotniej gwarancji i ubezpieczeniu na wypadek uszkodzenia drukarki, nie musisz już martwić się o ewentualne usterki mechaniczne. Zajmiemy się nimi za Ciebie, więc nie musisz tracić cennego czasu ani dodatkowych pieniędzy.
Produkt BROTHER TN-247 (TN247BK) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny) dedykowany jest do drukarek takich jak:
Tonery BROTHER DCP-L3510CDW
Tonery BROTHER DCP-L3517CDW
Tonery BROTHER DCP-L3550CDW
Tonery BROTHER HL-L3210CW
Tonery BROTHER HL-L3230CDN
Tonery BROTHER HL-L3230CDW
Tonery BROTHER HL-L3270CDW
Tonery BROTHER HL-L3280CDW
Tonery BROTHER HL-L3710CDW
Tonery BROTHER MFC-L3710CW
Tonery BROTHER MFC-L3730CDN
Tonery BROTHER MFC-L3730CDW
Tonery BROTHER MFC-L3750CDW
Tonery BROTHER MFC-L3770CDW
Zmieniamy opakowanie. Jakość pozostaje.
Jeśli jesteś stałym klientem naszych wkładów do drukarek TonerPartner PREMIUM, zaskoczymy Cię miłą odmianą. Jedną z największych zmian będzie zmiana kartonów naszych tonerów i tuszy. Z naszego magazynu dotrą do Twoich rąk w bardziej przejrzystych i nowocześniejszych opakowaniach, lepszej jakości. Ponieważ nadal sprzedajemy wkłady w pudełkach z poprzednim wzorem, możesz otrzymać oryginalne białe pudełka z naszym starym logo i wzorem.
Jednak nic się nie zmienia w kwestii zawartości, jakości i ceny naszych produktów. To wciąż my, tylko w nowej odsłonie.
Wady i zalety wkładu TonerPartner PREMIUM w porównaniu do oryginału
- gwarancja dożywotnia
- gwarancja na wypadek uszkodzenia drukarki
- znacznie niższa cena za wydrukowaną stronę
- jakość druku identyczna z oryginałem
- prawdopodobieństwo około 3%, że drukarka nie odczyta tego wkładu (w takim przypadku zwrócimy Ci pieniądze)
- nie nadaje się do drukowania zdjęć oraz materiałów reklamowych
Może Cię również zainteresować
Porównaj koszty wydruku
Koszt jednej strony jest znacznie niższy w przypadku kompatybilnego wkładu niż w przypadku oryginału.
Toner TonerPartner TN247BK
Marka BROTHER
Drukarki i maszyny do szycia – masz wrażenie, że to nie pasuje do siebie? W takim razie poznajcie historię marki Brother, która zaczęła się pisać w małym warsztacie serwisowym już w 1908 roku. Pragnienie posiadania doskonałego urządzenia szwalniczego, które prześcignęłoby konkurencję, prowadziło stopniowo poprzez produkcję części zamiennych aż do 1928 roku, kiedy po raz pierwszy ujrzała światło dzienne maszyna do szycia Brother.
Od wprowadzenia pierwszej takiej maszyny minęło ponad 90 lat, podczas których zmienił się kierunek działania firmy, ale pasja do innowacji i jakości pozostała. Dlatego wybór oryginalnych tonerów i tuszy tej marki to dobra decyzja. Ciesz się niezrównaną szczegółowością i pięknymi, żywymi kolorami, których nasycenie będzie trwać tak długo, jak długo będzie trwała marka producenta.
WSKAZÓWKA
Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się działaniu tonera w Twojej drukarce laserowej i zastanawiasz się, dlaczego czarny toner jest czarny i co kryje się w plastikowej kasecie? W tym artykule opisano, jak skład tonera wpływa na jego wydajność i aspekty środowiskowe.
Porównanie jakości druku
Drukarki laserowe mają wiele zalet, ale niestety także kilka dość nieprzyjemnych wad. Trzeba pamiętać o tym, że nie nadają się do drukowania zdjęć. Również trzeba liczyć się z faktem, że wkłady są, w porównaniu do wkładów atramentowych, o wiele droższe – przynajmniej w przypadku zakupu tonerów oryginalnych.
Ostatnio jednak coraz częściej na rynku pojawiają się tonery kompatybilne inaczej mówiąc zamienniki z warsztatu zewnętrznych producentów, które oferują doskonałe właściwości druku w połączeniu ze znacznie korzystniejszą ceną w stosunku do oryginałów. Ale czy te twierdzenia są prawdziwe? Właśnie to pytanie nas bardzo zainteresowało, dlatego postanowiliśmy dokładnie je przetestować i odpowiedzieć zarówno sobie, jak i Wam na niemal wszystkie pytania, które mogą przyjść do głowy, gdy zastanawiamy się nad zakupem kompatybilnych tonerów. Czy ma sens zastanawiać się nad zakupem tonerów oryginalnych?
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?
Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.
Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?
Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?
Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.