554,61 zł
485,62 zł
394,81 zł bez VAT
Kod produktu: 1TKYTK3130XBG
OEM: 1T02LV0NL0
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
554,61 zł
485,62 zł
394,81 zł bez VAT
Kod produktu: 20700034
OEM: 1T02LV0NL0
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
237,49 zł
136,23 zł
110,76 zł bez VAT
Toner Kyocera Mita TK-3130 (1T02LV0NL0). Kolor: Czarny. Pojemność: 25000 stron.
Udzielamy gwarancji na ten toner: 24 miesiące. Kupując toner Kyocera Mita TK-3130 (1T02LV0NL0), otrzymujesz 24 punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać jako rabat przy następnym zakupie.
Aby zapisać 349,39 zł, poszukaj tańszego kompatybilnego tonera Kyocera TK-3130 (1T02LV0NL0) - Toner TonerPartner PREMIUM, black (czarny).
Potrzebujesz pomocy na temat wkładu Kyocera Mita TK-3130 (1T02LV0NL0)? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub napisz do nas bezpośrednio na czacie - link znajdziesz pod listą pytań. Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.
Tonery KYOCERA ECOSYS M3550IDN
Tonery KYOCERA ECOSYS M3560IDN
Tonery KYOCERA FS-4200DN
Tonery KYOCERA FS-4300D
Tonery KYOCERA FS-4300DN
Porównaj koszty wydruku
Koszt jednej strony jest znacznie niższy w przypadku kompatybilnego wkładu niż w przypadku oryginału.
Oryginalny toner 1T02LV0NL0
Poznajcie firmę Kyocera, która swoją historię rozpoczęła w 1959 roku jako niepozorna firma ceramiczna. Jednak rozwój wielowarstwowych opakowań ceramicznych do układów scalonych na zawsze zmienił kierunek firmy i ostatecznie doprowadził do powstania wiodącej na świecie grupy technologicznej, jaką znamy dzisiaj.
Opierając się na innowacyjnej filozofii, Kyocera oferuje prostotę, niezawodność i trwałość swoich drukarek i tonerów. To dziedzictwo jest dla nas ważne i dlatego znajdziesz je odzwierciedlone w naszych alternatywnych wkładach, które nie mają sobie równych.
Kupując kompatybilny toner Kyocera TK-3130 (1T02LV0NL0) - toner, black (czarny) z linii modeli TonerPartner PREMIUM, sięgasz po gwarantowaną jakość, która Cię nie zawiedzie. Jeśli nadal wahasz się pomiędzy oryginalnymi i nieoryginalnymi wkładami, pomocne może okazać się bliższe przyjrzenie się tym produktom. Poznaj zasady, którymi należy kierować się przy wyborze alternatywy, a także niezrównane korzyści, jakie niosą ze sobą te produkty.
Drukarki laserowe mają wiele zalet, ale niestety także kilka dość nieprzyjemnych wad. Trzeba pamiętać o tym, że nie nadają się do drukowania zdjęć. Również trzeba liczyć się z faktem, że wkłady są, w porównaniu do wkładów atramentowych, o wiele droższe – przynajmniej w przypadku zakupu tonerów oryginalnych.
Ostatnio jednak coraz częściej na rynku pojawiają się tonery kompatybilne inaczej mówiąc zamienniki z warsztatu zewnętrznych producentów, które oferują doskonałe właściwości druku w połączeniu ze znacznie korzystniejszą ceną w stosunku do oryginałów. Ale czy te twierdzenia są prawdziwe? Właśnie to pytanie nas bardzo zainteresowało, dlatego postanowiliśmy dokładnie je przetestować i odpowiedzieć zarówno sobie, jak i Wam na niemal wszystkie pytania, które mogą przyjść do głowy, gdy zastanawiamy się nad zakupem kompatybilnych tonerów. Czy ma sens zastanawiać się nad zakupem tonerów oryginalnych?
Najczęściej zadawane pytania
Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?
Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.
Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?
Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?
Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?
Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Dla zarejestrowanych klientów mamy wiele interesujących korzyści.
Chcesz w prosty sposób powtórzyć poprzednie zamówienie, bez konieczności wyszukiwania na nowo odpowiednich wkładów?
Jako zalogowany użytkownik masz liczne korzyści:
Jeszcze nie masz u nas konta? Zarejestruj się