Zestaw spray gaśniczy SAFE 1000 uchwyt SAFE 100F
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw spray gaśniczy SAFE 1000 uchwyt SAFE 100F
EAN: 703123016407
Opis produktu
SAFE 1000 jest wynikiem współpracy z ekspertami i profesjonalnymi strażakami. Produkt ten jest odpowiedzią na potrzeby pierwszej pomocy w gaszeniu pożarów dzięki wysokiej wydajności i uniwersalnemu zastosowaniu środka gaśniczego.
Klasy ognia
- A - Pożary łatwopalnych ciał stałych
- B - Pożary cieczy łatwopalnych
- F - Pożary olejów i tłuszczów jadalnych
- E - urządzenia elektryczne pod napięciem
Zalety sprayu
SAFE 1000 to wszechstronny i wielofunkcyjny środek gaśniczy o wysokiej skuteczności i niskim zużyciu. Ma szeroki zakres zastosowań i zapobiega ponownemu zapłonowi. Może być używany wielokrotnie, aż do całkowitego wyczerpania środka gaśniczego i przez okres do 10 lat.
Łatwa obsługa
SAFE 1000 jest kompaktowy i lekki, co oznacza, że może być łatwo używany przez wszystkich, w tym dzieci i osoby starsze.
Specyfikacja techniczna
Kod zamówienia: SAFE 1000
Klasy pożarowe: A, B, F i E
Zdolność gaśnicza: 3A, 21B, 5F, E - urządzenia elektryczne pod napięciem do 1000V
Środek gaśniczy: koncentrat piany AFFF - wodny roztwór tenzydów, biodegradowalny i nietoksyczny
Materiał pędny: azot / N2
Ciśnienie (pełne): 1,0 MPa przy 25 °C
Zasięg: 3 - 4 m
Czas gaszenia: 30 s
Objętość środka gaśniczego: 1000 ml
Maksymalny czas użytkowania środka gaśniczego: 10 lat
Temperatura długotrwałego przechowywania: - 20 °C do 50 °C
Waga: 1200 g
Wymiary: 80 x 335 mm
Środowisko: Biodegradowalny i nietoksyczny
Certyfikacja:CE
Testowane: MIRTEC S.A.
Uchwyt SAFE 100F
Uchwyt SAFE 100F został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego montażu sprayu gaśniczego SAFE 1000. Umożliwia zainstalowanie sprayu w widocznym, łatwo dostępnym i stałym miejscu, dzięki czemu można go szybko i łatwo użyć w przypadku pożaru.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.