Uniview IPC3614LE-ADF28K-G 4Mpix, 30sn/s, H.265, 2, 8 mm (101, 1°), PoE, IR 30m, ROI, WDR 120dB, 3DNR, microSDXC, IP67

- 15%

zdjęcie ilustracyjne

Uniview IPC3614LE-ADF28K-G 4Mpix, 30sn/s, H.265, 2, 8 mm (101, 1°), PoE, IR 30m, ROI, WDR 120dB, 3DNR, microSDXC, IP67
Uniview IPC3614LE-ADF28K-G 4Mpix, 30sn/s, H.265, 2, 8 mm (101, 1°), PoE, IR 30m, ROI, WDR 120dB, 3DNR, microSDXC, IP67
Uniview IPC3614LE-ADF28K-G 4Mpix, 30sn/s, H.265, 2, 8 mm (101, 1°), PoE, IR 30m, ROI, WDR 120dB, 3DNR, microSDXC, IP67
Kod produktu
310133623
OEM
IPC3614LE-ADF28K-G
Producent
Uniview
Punkty lojalnościowe: 19
0 ocen
W magazynie 7 szt, w środę u Ciebie

456,33 zł

389,89 zł

316,98 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 433,27 zł
W magazynie 7 szt, w środę u Ciebie

389,89 zł

456,33 zł

316,98 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kamera IP Uniview IPC3614LE-ADF28K-G 4Mpix

Zewnętrzna kamera IP o wysokiej rozdzielczości

Uniview IPC3614LE-ADF28K-G to zewnętrzna kamera IP o rozdzielczości 4Mpix i 30 klatkach na sekundę. Obiektyw o ogniskowej 2,8 mm zapewnia szeroki kąt widzenia wynoszący 101,1° w poziomie.

Specyfikacja techniczna

  • Waga: 0,35 kg
  • Wymiary: 118 x 118 x 95 mm
  • Kąt widzenia - poziomy: 101,1°
  • Tryb dzienny/nocny: Tak
  • Podświetlenie IR: Smart IR LED 50m
  • Funkcje analizy wideo: wykrywanie ludzkiego ciała, przekraczanie linii, wykrywanie ruchu
  • Rozdzielczość: 2688 x 1520 px
  • Sn/s przy maksymalnej rozdzielczości: 30
  • Czułość kolorów: 0,003
  • WDR: 120dB, Sprzęt
  • Układ czujnikowy: 1/3" CMOS
  • Obiektyw - ogniskowa: 2,8
  • Typ obiektywu: stały
  • Kompresja wideo: H.264, H.265, MJPEG
  • Liczba strumieni: 2
  • Obsługa ONVIF: tak
  • Pamięć wewnętrzna: Tak, MicroSD/SDHC/SDXC
  • Stopień ochrony IP: tak, IP67
  • Temperatura pracy: -30 do 60°C

Gwarancja i zawartość opakowania

Uniview IPC3614LE-ADF28K-G jest objęty 36-miesięczną gwarancją. Opakowanie zawiera skróconą instrukcję instalacji, szablon do wiercenia otworów, wodoodporną zaślepkę złącza RJ45 i woreczek ze śrubami.

Parametry

Rodzaj produktu
Rozdzielczość (MPx)
Odległość ogniskowa (mm)
Oświetlenie IR / LED (m)

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni