Uniview IPC3614LE-ADF28K-G 4Mpix, 30sn/s, H.265, 2, 8 mm (101, 1°), PoE, IR 30m, ROI, WDR 120dB, 3DNR, microSDXC, IP67
456,33 zł
389,89 zł
316,98 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera IP Uniview IPC3614LE-ADF28K-G 4Mpix
Zewnętrzna kamera IP o wysokiej rozdzielczości
Uniview IPC3614LE-ADF28K-G to zewnętrzna kamera IP o rozdzielczości 4Mpix i 30 klatkach na sekundę. Obiektyw o ogniskowej 2,8 mm zapewnia szeroki kąt widzenia wynoszący 101,1° w poziomie.
Specyfikacja techniczna
- Waga: 0,35 kg
- Wymiary: 118 x 118 x 95 mm
- Kąt widzenia - poziomy: 101,1°
- Tryb dzienny/nocny: Tak
- Podświetlenie IR: Smart IR LED 50m
- Funkcje analizy wideo: wykrywanie ludzkiego ciała, przekraczanie linii, wykrywanie ruchu
- Rozdzielczość: 2688 x 1520 px
- Sn/s przy maksymalnej rozdzielczości: 30
- Czułość kolorów: 0,003
- WDR: 120dB, Sprzęt
- Układ czujnikowy: 1/3" CMOS
- Obiektyw - ogniskowa: 2,8
- Typ obiektywu: stały
- Kompresja wideo: H.264, H.265, MJPEG
- Liczba strumieni: 2
- Obsługa ONVIF: tak
- Pamięć wewnętrzna: Tak, MicroSD/SDHC/SDXC
- Stopień ochrony IP: tak, IP67
- Temperatura pracy: -30 do 60°C
Gwarancja i zawartość opakowania
Uniview IPC3614LE-ADF28K-G jest objęty 36-miesięczną gwarancją. Opakowanie zawiera skróconą instrukcję instalacji, szablon do wiercenia otworów, wodoodporną zaślepkę złącza RJ45 i woreczek ze śrubami.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.