Odkurzacz automatyczny TP-Link Tapo RV30 z mopem (LiDAR, żyroskop, 2, 4 GHz, BT)
1 570,39 zł
1 360,02 zł
1 105,71 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TP-Link Tapo RV30 - zrobotyzowany odkurzacz i mop
Odkurzacz i mop w jednym
TP-Link Tapo RV30 zapewnia doskonałą pielęgnację podłóg. Dzięki połączeniu odkurzania i mopowania może usunąć cały brud i kurz.
Hiper ssanie i mopowanie
Hiper moc ssania 4200 Pa i 3-stopniowe elektroniczne mopowanie zapewniają dokładne czyszczenie.
LiDAR i Gyro Dual Navi
Dokładne mapowanie domu w kilka minut, działa dobrze nawet w ciemności.
Możliwość dostosowania czyszczenia
Ustaw harmonogram czyszczenia i dostosuj tryby czyszczenia dla każdego pomieszczenia.
Długa żywotność baterii
3 godziny ciągłego czyszczenia dzięki baterii o pojemności 5000 mAh.
Automatyczne ładowanie
Odkurzacz powraca do stacji ładującej po rozładowaniu akumulatora i kontynuuje pracę po naładowaniu.
Dywan Auto-Boost
Zwiększa siłę ssania podczas przenoszenia z twardej podłogi na dywan.
Sterowanie głosowe i zdalne
Sterowanie za pomocą poleceń głosowych lub aplikacji Tapo.
Komunikaty głosowe w czasie rzeczywistym
Informuje o bieżącym stanie robota.
Specyfikacja techniczna
- Maksymalna moc ssania: 4200 Pa
- Poziomy ssania: 4
- Pojemność zbiornika na kurz: 400 ml
- Filtr HEPA: tak
- Hałas: 55 dB (tryb cichy), 60 dB (tryb standardowy)
- Mopowanie: tak
- Typ mopa: elektryczna kontrola przepływu wody
- Pojemność zbiornika na wodę: 300 ml
- Pojemność baterii: 5000 mAh
- Doładowanie i wznowienie: Tak
- Łączność bezprzewodowa: IEEE 802.11 b/g/n, pasmo 2,4 GHz, Bluetooth 4.2
- Obsługa Google Home i Amazon Alexa: Tak
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.