ROBOT DEEBOT T10 TURBO. ODKURZACZ ECOVACS
5 499,21 zł
4 470,90 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz automatyczny Ecovacs Deebot T10 Turbo
EAN: 6943757616084
Technologia i funkcje
Zintegrowana kamera: ulepszona technologia AIVI 3.0 zapewniająca doskonałą orientację w przestrzeni.
Technologia AI: z asystentem głosowym YIKO do sterowania głosowego.
Górna nawigacja: TrueMapping 2.0 dla wydajnego czyszczenia.
System ssący: Z dwiema szczotkami obrotowymi i ruchomą szczotką główną.
Kontrola i czyszczenie
Sterowanie: przez Wi-Fi i aplikację Ecovacs Home na smartfonie.
Oscylacyjny system mopujący: OZMO Turbo 2.0 dla perfekcyjnego czyszczenia.
Automatyczny powrót: Do stacji ładującej po zakończeniu programu lub rozładowaniu baterii.
Czyszczenie: podłóg laminowanych i drewnianych, płytek, winylu i dywanów.
Specyfikacje
Zmienne ustawienia timera: Do automatycznego rozpoczęcia czyszczenia.
Wykrywanie: dywanów i przeszkód, w tym schodów.
Kontrolka stanu akumulatora na obudowie odkurzacza.
Zbiornik na wodę: 240 ml.
Pojemnik na kurz: 400 ml.
Wifi: 2,4 GHz.
Bateria i wymiary
Bateria litowa: 5 200 mAh.
Żywotność baterii na jednym ładowaniu: do 260 min.
Czas ładowania: ok. 6,5 godz.
Wyjście akumulatora: 20 V 2 A.
Zasilanie: 220-240 V / 50-60 Hz.
Moc (suszenie): 100 W.
Poziom hałasu: 68 dB.
Wymiary: 103,3 × 353 × 353 mm.
Kolor: Biały.
W opakowaniu
- Odkurzacz automatyczny
- Szczotka główna
- Szczotki boczne
- Akumulator
- Karta sieciowa
- Baza ładująca z automatycznym systemem czyszczenia
- 2× zmywalna nakładka do mopa
- Szczotka do czyszczenia
- Wielofunkcyjne narzędzie czyszczące
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.