TP-Link Tapo RV10 Plus - robotyczny odkurzacz z mopem inteligentna stacja ładująca z automatycznym opróżnianiem
1 559,68 zł
1 375,56 zł
1 118,34 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TP-Link Tapo RV10 Plus - odkurzacz automatyczny z mopem
Odkurzacz automatyczny TP-Link Tapo RV10 Plus umożliwia bezproblemowe sprzątanie.
Automatyczne opróżnianie i ładowanie
Odkurzacz sam się opróżnia i ładuje dzięki dużej mocy ssania wynoszącej 27 000 Pa.
Filtr roboczy o pojemności 4 litrów
Chroni przed kurzem do 70 dni bez konieczności opróżniania.
Planowanie ścieżki czyszczenia
Inteligentna nawigacja minimalizuje nieoczyszczone obszary i zwiększa wydajność czyszczenia.
Odkurzanie i wycieranie w jednym
4 tryby ssania i 3 tryby mopowania dla różnych rodzajów podłóg.
Ciągłe czyszczenie przez 3 godziny
Bateria o pojemności 2600 mAh pozwala na 3 godziny czyszczenia na jednym ładowaniu.
Sterowanie głosowe
Kompatybilny z Asystentem Google i Amazon Alexa dla łatwego sterowania.
Bezpieczeństwo i pokonywanie przeszkód
Czujniki zapobiegają upadkom ze schodów, a odkurzacz może pokonywać progi i dywany z dokładnością do 2 cm.
Zawartość opakowania
- Odkurzacz automatyczny
- Automatyczna stacja dokująca
- Zestaw montażowy do mopa
- 2x mop
- 2x 4L worek na kurz
- 2x Szczotka boczna
- 2x filtr HEPA
- Szczotka do czyszczenia
Parametry techniczne
- Standardy WiFi: 802.11n, 802.11b/g
- Zintegrowane WiFi: Tak
- Bluetooth
- Pojemność baterii [mAh]: 2600
- Czas pracy na jednym ładowaniu [min]: 180
- Pojemność kosza [L]: 0,35
- Pojemność pojemnika na wodę [L]: 0,3
- Szerokość [mm]: 341
- Wysokość [mm]: 79
- Głębokość [mm]: 341
- Kolor: Biały
- Poziom hałasu [dB]: 53
- Moc ssania [Pa]: 2000
- Typ nawigacji: żyroskop
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.