TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - odkurzacz automatyczny z mopem i stacją opróżniającą
1 702,55 zł
1 446,89 zł
1 176,33 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR
Odkurzacz automatyczny z mopem stacja opróżniania
Opis produktu
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR to odkurzacz i mop w jednym, który zapewnia automatyczne opróżnianie zbiornika na brud. Dzięki smukłej konstrukcji może dotrzeć nawet do trudno dostępnych miejsc.
System nawigacji
Ten zrobotyzowany odkurzacz wykorzystuje nowy system nawigacji LiDAR MagSlim do efektywnego mapowania domu.
Poziomy ssania
Tapo RV20 Mop Plus oferuje 4 poziomy ssania, z których najmocniejszy osiąga do 2700 Pa.
Stacja opróżniania
Automatyczne opróżnianie zanieczyszczeń odbywa się w stacji o pojemności 4 l, która zapewnia żywotność bez czyszczenia do 70 dni.
Czyszczenie do 3 godzin
Dzięki pojemnej baterii odkurzacz automatyczny jest gotowy do sprzątania nawet przez 3 godziny bez przerwy.
Niski poziom hałasu
Głośność czyszczenia jest niska i wynosi zaledwie 51 dB.
Elementy sterujące
Odkurzacz automatyczny może być sterowany za pomocą asystentów głosowych Google Home i Amazon Alexa.
Zawartość opakowania
- Udogodnienia
- Stacja opróżniania zanieczyszczeń
- Uchwyt na ściereczkę do wycierania
- 2x Zmywalna ściereczka do wycierania
- 2x 4L worek na zanieczyszczenia
- 4x Szczotka boczna
- 2x filtr HEPA
- Szczotka do czyszczenia
- Podręcznik użytkownika
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.