Ecovacs Deebot N8 PRO +, odkurzacz automatyczny, wycieranie, TrueDetect
4 015,88 zł
3 331,07 zł
2 708,19 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ecovacs Deebot N8 PRO
Odkurzacz automatyczny z funkcją mopowania i wysoką wydajnością.
Cechy i korzyści
- Technologia OZMO™: jednoczesne odkurzanie i mycie podłogi.
- Technologia TrueMapping: dokładne i szczegółowe mapowanie podłogi.
- Technologia TrueDetect 3D: minimalizuje ryzyko zakleszczenia lub zapchania.
- Wykrywanie dywanów: automatyczne zwiększanie ssania na dywanach i zapobieganie ich zmywaniu.
- Automatyczna stacja opróżniania: opróżnia pojemnik na kurz za użytkownika.
Dla właścicieli zwierząt domowych
Idealny dla gospodarstw domowych ze zwierzętami dzięki silnemu ssaniu i precyzyjnemu czyszczeniu.
Kompatybilność z urządzeniami inteligentnego domu
Sterowanie robotem jest jeszcze wygodniejsze dzięki kompatybilności z inteligentnymi urządzeniami.
Automatyczne opróżnianie pojemnika na kurz
Utrzymuje dom w czystości przez wiele tygodni za jednym opróżnieniem. Pojemność 2,5 l.
Kontrola aplikacji
Wygodna kontrola i planowanie czasu czyszczenia w dowolnym miejscu i czasie.
Technologia TrueMapping
Precyzyjne planowanie ścieżki czyszczenia zapewnia wydajne i dokładne czyszczenie podłóg.
Silne ssanie
Usuwa również kurz z dywanów. Idealny do usuwania sierści zwierząt domowych.
Technologia TrueDetect 3D
Zapobiega kolizjom, zakleszczeniom i otarciom.
Specyfikacja techniczna
- Typ nawigacji: Smart Navi 3.0, TrueMapping
- Tryb czyszczenia: automatyczny, zakres, niestandardowy
- Elementy odkurzacza: szczotka główna
- Wykrywanie dywanów: tak
- Ustawienie mocy podciśnienia: Automatyczny/ręczny
- Pojemność pojemnika na kurz (ml): 420
- Wykrywanie pojemnika: tak
- Pływająca szczotka główna: Tak
- Typ zbiornika: OZMO™
- Regulacja poziomu wody: tak
- Pojemność zbiornika (ml): 240
- Mapa wygenerowana przez aplikację: tak
- FW OTA: Tak
- Wiadomość głosowa: Tak
- Czas: tak
- Czyszczenie ciągłe: tak
- Zaawansowana funkcja mapy: tak
- Rozmiar robota (x wys., mm): 353*93,6
- Poziom hałasu (dBA): Normalny: 67
- Specyfikacja baterii (typ, mAh): Li-Ion, 3200
- Czas pracy (min): 110
- Czas ładowania (H): 4
- Moc znamionowa robota (W): 40
- Napięcie robocze robota (V): 14,4
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.