Odkurzacz automatyczny SRV 3150OR SENCOR
600,68 zł
599,90 zł
487,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SRV 3150OR - Twój nowy pomocnik domowy
Odkurzacz automatyczny SENCOR SRV 3150OR zapewnia prostotę i wydajność w każdym domu.
Prosta obsługa
Obsługa tego odkurzacza jest bardzo prosta. Można nim sterować bezpośrednio na obudowie odkurzacza lub za pomocą pilota zdalnego sterowania.
Inteligentny ruch w przestrzeni
Odkurzacz jest wyposażony w technologię Sencor Smart Room, która zapewnia inteligentny ruch w pomieszczeniu.
Odkurzanie i mopowanie w jednym
Dzięki pojemnikowi na kurz i wodę 2 w 1 odkurzacz ten może jednocześnie odkurzać i mopować.
Skuteczne szczotki
Duża szczotka obrotowa i dwie szczotki boczne gwarantują doskonałą czystość.
Niska wysokość
Wysokość robota wynosi zaledwie 7,5 cm, co pozwala na łatwe odkurzanie nawet pod meblami.
Wydajna bateria
Wysokiej klasy akumulator litowo-jonowy o pojemności 2600 mAh zapewnia do 100 minut nieprzerwanego czyszczenia.
Regulacja mocy ssania i intensywności mopowania
Odkurzacz oferuje 3 poziomy mocy ssania i 3 poziomy intensywności mopowania.
Czujniki bezpieczeństwa
Inteligentne czujniki chronią odkurzacz przed uderzeniami i upadkami.
Zawartość opakowania
- Korpus odkurzacza automatycznego z dwiema szczotkami bocznymi i filtrami
- Stacja ładowania
- Przystawka do mopowania
- 3x tekstylne rękawy do mopa
- Pilot zdalnego sterowania
- 2x baterie AAA
- 2x zapasowa boczna szczotka obrotowa
- Karta sieciowa
- 1x wymienny filtr HEPA
- 1x Zapasowy filtr piankowy
- Szczotka do czyszczenia
Zamów SENCOR SRV 3150OR już dziś i ciesz się wygodą czyszczenia!
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.