JET BOT Al ROBOTIC PUMP SAMSUNG
7 816,65 zł
4 428,49 zł
3 600,40 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz robotyczny
Samsung Jet Bot AI
PN VR50T95735W/GE
99,999% filtracja
AI sztuczna inteligencja z rozpoznawaniem obiektów 3D
Automatyczne, higieniczne opróżnianie
Inteligentny ruch z nawigacją laserową LIDAR, czujnikiem 3D i czujnikiem upadku
Możliwość monitorowania gospodarstwa domowego w czasie rzeczywistym
Wydajne odkurzanie powierzchniowe
Silnik inwerterowy zapewniający długą żywotność
Wysoce skuteczna szczotka do zamszu z technologią samoczyszczącą
Stan czyszczenia w czasie rzeczywistym dzięki zaawansowanej kontroli Wi-Fi
Autonomiczne sterowanie poprzez SmartThings (Dostępne na urządzeniach z systemem Android i iOS. Wymaga połączenia Wi-Fi i konta Samsung)
Automatyczny powrót do stacji
Zaawansowany 5-warstwowy system filtracji
Łatwo zmywalny i opróżniany pojemnik na kurz
Rozpoznawanie obiektów
Tryb patrolowy / monitoring domu
Select & Go - wybierz pomieszczenia, które chcesz wyczyścić
Strefy "no-go" lub wirtualne ściany
Jet Live - sprawdź zdalnie swój dom i zwierzęta domowe
Przyjazny dla zwierząt - SmartThings Pet Service może przesyłać strumień na żywo z przedniej kamery i wykrywać ruch
Raport z czyszczenia na żywo - monitorowanie postępów czyszczenia w czasie rzeczywistym
Planowanie sprzątania
Rozpoznawanie głosu - Wystarczy mówić, a Jet Bot podejmie działania (Samsung Bixby, Amazon Alexa, Google Assistant)
Wyświetlacz LED
Pojemność pojemnika na kurz 0,2 l
Pojemność worka/objętość stacji próżniowej 2,5 l
Moc ssania 30 W
Maks. moc 170 W
Poziom hałasu 74 dBA
Procesor AI Intel Movidius Myriad X
Bateria Li-ion 21,6 V
Do 90 min.
Wymiary zestawu (wys.×szer.×dł.) 525 × 305 × 450 mm
Waga 9,5 kg
Kolor biały
Zawartość opakowania
Odkurzacz robotyczny
Filtr drobnych cząstek pyłu
Taśma magnetyczna
Filtry wstępne silnika (1 zainstalowany, 1 dodatkowy)
Worki do odkurzacza (1 zainstalowany, 1 dodatkowy)
Stacja paliw
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.