Inteligentny robot odkurzający Tesla Laser AI200
1 316,00 zł
1 069,92 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny robot odkurzający Tesla Laser AI200
EAN: 8596115830325
Strona główna
Inteligentny odkurzacz automatyczny z mopem do idealnego czyszczenia.
Wydajność i wytrzymałość
Moc 3000 Pa dla dokładnego czyszczenia.
Do 130 minut czyszczenia na jednym ładowaniu.
Mapowanie i nawigacja
Czujnik laserowy do precyzyjnego mapowania przestrzeni.
Wirtualna ściana do określania stref czyszczenia.
Komfort obsługi
Wi-Fi i aplikacja Tesla Smart do łatwej konfiguracji.
Zautomatyzuj czyszczenie zgodnie z harmonogramem.
Funkcja mopowania
Zintegrowany mop do dokładnego mycia podłóg.
Pojemność zbiornika na wodę 0,35 l.
Bezpieczeństwo i orientacja
Czujniki upadku i kolizji dla bezpiecznej pracy.
Nawigacja laserowa zapewniająca wydajne poruszanie się po pomieszczeniu.
Specyfikacja techniczna
- Moc: 17 W
- Temperatura pracy: 0-40 °C
- Wymiary: 330x94 mm
- Pojemność baterii: 2 600 mAh
- Moc ssania: 3 000 Pa
- Nawigacja.
- Czas ładowania: 5-6 godzin
- Czas odkurzania: maks. 130 min
- Pojemność pojemnika na kurz: 0,6 l
- Pojemność zbiornika na wodę: 0,35 l
- Funkcje: wirtualna ściana, mopowanie, czujnik upadku, czujnik kolizji, automatyczne ładowanie, sterowanie głosowe, sterowanie ręczne
- Łączność: Wi-Fi 802.11b/g/n
- Aplikacja: aplikacja Tesla Smart dla systemów Android i iOS
- Język aplikacji: EN, CZ, SK, PL, HU, DE, SL
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.