ODKURZACZ AUTOMATYCZNY DEEBOT T10 ECOVACS
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ecovacs Deebot T10 - odkurzacz automatyczny
Ecovacs Deebot T10 to wysokiej klasy odkurzacz automatyczny, który zapewnia doskonałą orientację w przestrzeni dzięki zintegrowanej kamerze z technologią AIVI 3.0.
Inteligentne sterowanie
Odkurzacz jest wyposażony w technologię AI z asystentem głosowym YIKO, umożliwiając łatwe sterowanie głosowe. Ponadto odkurzaczem można sterować za pomocą Wi-Fi i aplikacji Ecovacs Home na smartfonie.
Wydajne czyszczenie
Deebot T10 jest wyposażony w wydajny system ssący z dwiema szczotkami obrotowymi i ruchomą szczotką główną. System mopowania oscylacyjnego OZMO Pro 3.0 sprawia, że sprzątanie jest wydajne i dokładne.
Automatyczne ładowanie
Po zakończeniu programu lub rozładowaniu akumulatora odkurzacz automatycznie powraca do stacji ładującej.
Cechy
- Zbiornik na wodę: 240 ml
- Pojemnik na kurz: 400 ml
- Bateria litowa: 5 200 mAh
- Żywotność baterii na jednym ładowaniu: do 260 min
- Czas ładowania: ok. 6,5 h
- Wyjście akumulatora: 20 V 2 A
- Poziom hałasu: 68 dB
- Wymiary: 103,3 × 353 × 353 mm
Pakiet zawiera
- Odkurzacz automatyczny
- Szczotka główna
- Szczotki boczne
- Akumulator
- Karta sieciowa
- Stacja dokująca do ładowania
- Pojemnik na kurz
- 1× zmywalna nakładka do mopa
- 2× jednorazowe podkładki do wycierania
- Filtr o wysokiej wydajności
- Wielofunkcyjne narzędzie czyszczące
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.