Nedis WIFIVCR001CBK - Odkurzacz automatyczny | Losowo | Wi-Fi | Pojemność zbiornika: 0.2 l | Automatyczne ładowanie |
744,86 zł
605,58 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Nedis WIFIVCR001CBK - Odkurzacz automatyczny
Inteligentny odkurzacz automatyczny 3w1 z Wi-Fi
Umożliwia zamiatanie, odkurzanie i mopowanie. Łączy się z domową siecią Wi-Fi. Sterowanie za pomocą aplikacji Nedis SmartLife, pilota lub przycisków na odkurzaczu. Obsługa sterowania głosowego za pomocą Alexa i Google Assistant.
Wysoka moc ssania i funkcja wycierania
Siła ssania 1400 Pa do czyszczenia wszystkich rodzajów podłóg. Funkcja mopowania twardych podłóg. Dwie szczotki boczne do tynkowania ścian oraz zbierania kurzu i brudu.
Automatyczne ładowanie i filtr HEPA
Automatyczny powrót do stacji ładującej po zakończeniu pracy lub rozładowaniu akumulatora. Filtr HEPA usuwający drobne cząsteczki z powietrza.
Planowanie czyszczenia i zdalne sterowanie
Ustawienie dziennego lub tygodniowego harmonogramu sprzątania. Możliwość wysłania odkurzacza do określonej lokalizacji w domu. W zestawie z pilotem zdalnego sterowania.
Specyfikacja produktu
- Kolor: czarny
- Typ zasilania: zasilanie bateryjne
- Kompatybilność z Nedis® SmartLife
- Technologia bezprzewodowa: Wi-Fi
- Waga: 2500 g
- Wysokość: 74 mm
- Maksymalny czas pracy: 90 min
- Metoda nawigacji: losowa
- Średnica: 300 mm
- Czas ładowania: 4 h
- Automatyczne ładowanie: tak
- Pojemność zbiornika: 0,2 l
- Pojemność baterii: 2500 mAh
- Maksymalna moc ssania: 1400 Pa
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.