Mamibot Exvac880 Wisor - odkurzacz robotyczny
2 301,11 zł
2 240,09 zł
1 821,21 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mamibot EXVAC880 Wisor
EAN: 6970626164605
Odkurzacz z nawigacją laserową 4. generacji.
Wydajny procesor Cortex™ A7.
Siła ssania do 2 880 Pa.
Czyści od 150 do 200 m2 na jedno ładowanie.
Kompatybilny z Amazon Alexa, Google Home i Tmall Genie.
Sterowanie za pomocą niestandardowej aplikacji.
Ustawianie obszaru czyszczenia i obszarów o ograniczonym dostępie.
Wznowienie czyszczenia po przerwie.
LDS4.0 Nawigacja SLAM
Czterordzeniowy procesor ARM Cortex™ A7.
Algorytmy SLAM (jednoczesnej lokalizacji i mapowania).
Czujnik laserowy LDS4.0.
Wybór obszaru mopowania.
Mierzy odległość z prędkością 4000 razy na sekundę.
Skanuje z prędkością 5,2 × na sekundę w zakresie 360°.
Od 13% do 30% wyższa wydajność w porównaniu do nawigacji żyroskopowej lub wizualnej.
Tryby czyszczenia
Czyści tam, gdzie tego chcesz.
Zaawansowane mopowanie
Większy zbiornik (370 ml) dla dłuższego mopowania.
Elektronicznie sterowane dozowanie wody.
3 poziomy dawkowania.
Większy obszar mopowania dzięki tkaninie o szerokości 30 cm.
Kluczowe cechy
- Wydajny 4-rdzeniowy procesor Cortex™ A7
- Nawigacja LDS4.0 SLAM
- Siła ssania do 2880 Pa
- Zbiornik na wodę 370 ml
- Bateria litowa 2600 mAh
- Obejmuje 150-200 m2 na jedno ładowanie
- Automatyczne ładowanie
- Mapowanie oczyszczonego obszaru
- Wycieranie - elektronicznie sterowane dozowanie wody
- Czas pracy do 110 min
- Poziom hałasu od 55 do 70 dB (w zależności od ustawienia mocy)
- Dla wszystkich typów podłóg
- Pojemnik na kurz 600 ml
- 3-stopniowa filtracja z HEPA 13
- Sterowanie za pomocą Alexa, Google Home, Tmall Genie
- 9,8 cm korpus dociera do trudno dostępnych miejsc
- Pokonuje przeszkody o wysokości do 15 - 20 mm
- Obsługa Wi-Fi, w tym bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania
Specyfikacja techniczna
- Czas pracy: 55 - 110 min
- Moc ssania: 2880 Pa
- Pojemność pojemnika na odpady: 600 ml
- Pojemność pojemnika na wodę: 370 ml
- Bateria: litowa, 2 600 mAh
- Czas ładowania: 180-240 min
- Poziom hałasu: 55 - 70 dB
- Wymiary: 330 × 330 × 98 mm
- Waga: 3 kg
Zawartość opakowania
- 2× szczotka boczna 2× zapasowa
- 1 × ściereczka do wycierania 1 × zapasowa
- 1× zbiornik na wodę
- 1× 1× filtr wymienny
- szczotka do czyszczenia
- pilot zdalnego sterowania
- stacje ładowania
- krótki przewodnik
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.