Mamibot Exvac680s - odkurzacz robotyczny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mamibot EXVAC680S
Odkurzacz robotyczny Mamibot EXVAC680S wyposażony jest w najbardziej zaawansowaną technologię nawigacji. Dzięki czujnikom i kamerom, które zostały sprytnie wbudowane, korpus robota jest bardzo smukły i odporny na wstrząsy. Drogie i wadliwie działające czujniki laserowe w starszych modelach są trudne do wyczyszczenia, w przeciwieństwie do szerokokątnych kamer o dużej liczbie klatek na sekundę, w których wystarczy zwykła szmatka. Ta inteligentna nawigacja jest w stanie wykryć nawet więcej ruchomych obiektów niż konkurencyjne rozwiązania na rynku. Jeśli przerwiesz sprzątanie, EXVAC680S rozpocznie je od miejsca, w którym je przerwałeś.
Sterowanie głosem
Obsługuje łączność Wi-Fi. Jest również kompatybilny z Amazon Alexa i Google Home. Możesz też sterować potężnym asystentem za pomocą poleceń głosowych.
Bezprzewodowe sterowanie i automatyczna aktualizacja oprogramowania za pomocą aplikacji mobilnej
- Kontrola nad robotem (jeśli to konieczne) jest w pełni w Twoich rękach
- Najnowsze aktualizacje oprogramowania
- Natychmiastowa kontrola stanu robota
Mapowanie pomieszczeń
Dzięki technologii nawigacji najnowszej generacji robot szczegółowo skanuje czyszczony obszar. Korzystając z własnej aplikacji mobilnej, można następnie zobaczyć w czasie rzeczywistym, co zostało już wyczyszczone i ile miejsca pozostało do wyczyszczenia. Możesz również zaplanować szczegółową datę i godzinę sprzątania w aplikacji, być może podczas gdy jesteś w pracy.
5 trybów czyszczenia
- Samochód - systematyczne mycie "zygzakiem"
- Spirala - czyszczenie punktowe - ruch okrężny
- Standard - czyszczenie klasyczne przy średniej mocy 1600pa
- Strong - maksymalna siła ssania (odpowiednia np. do dywanów)
- Sweeping&Mopping - specjalna funkcja 2w1 - odkurzanie i mopowanie w tym samym czasie
Zaprojektowane w USA
Wszystkie produkty Mamibot zostały zaprojektowane w USA.
Główne cechy
- Wydajny 4-rdzeniowy procesor
- Wysoka siła ssania do 2000 Pa
- Duży oddzielny zbiornik na wodę 370 ml
- Bateria litowa o dużej pojemności 2600 mAh
- Obejmie on 150-180 m2 na jednym ładowaniu
- Automatyczne ładowanie
- Mapowanie oczyszczonego obszaru za pomocą własnej aplikacji
- Wycieranie - elektronicznie sterowane dozowanie wody
- Bezszczotkowy silnik BLDC o wysokiej trwałości i wydajności
- Czas pracy do 180 min.
- Niski poziom hałasu
- Do wszystkich rodzajów podłóg
- Pojemnik na kurz o pojemności 600 ml
- Wydajna 3-stopniowa filtracja z HEPA 13
- Sterowanie za pomocą Alexa/Google Home
- Smukły korpus 8,1 cm dociera do trudno dostępnych miejsc
- Pokonuje przeszkody o wysokości do 15-20 mm
- 6 czujników zapobiegających upadkowi
- Ponad 15 par czujników uderzeniowych
- Obsługa Wi-Fi, w tym bezprzewodowa automatyczna aktualizacja oprogramowania
Dane techniczne i cechy
Liczba szczotek bocznych | 2 (z zabezpieczeniem przed splątaniem) |
Liczba szczotek głównych | 1 |
Nawigacja | V SLAM 4.gen żyroskop |
Tryby czyszczenia | STANDARD (zygzakowaty), AUTO, SPIRAL (kolisty), STRONG (maksymalna moc), SWEEPING and MOPPING (odkurzanie i mopowanie w tym samym czasie) |
Funkcja odwzorowania przestrzeni | Rejestruje swój ruch w aplikacji podczas czyszczenia |
Kompatybilność (sterowanie głosem) | Amazon Alexa i Google Home |
Możliwość planowania czyszczenia | TAK (dni/czasy) |
Alarm głosowy | Tak |
Wirtualna ściana | tak (opcjonalnie) |
Pilot zdalnego sterowania | Tak |
Zbiornik wody | 370 ml (oddzielnie) |
Siła ssania | 2000 Pa |
Mopowanie na mokro | Tak |
Automatyczne ładowanie | Tak |
Sprzątanie tylko 1 pokoju | Tak |
Baterie | litowy, 2600 mAh |
Czas ładowania | 3-4 godziny |
Pokrycie czyszczonej powierzchni | do 95% |
Czas działania | 120-180 min. |
Czyszczenie dywanów (odkurzacz uniesiony) | Tak |
Obsługa Wi-Fi | tak chmura (z OTA - aktualizacja przez Wi-Fi) |
Hałas | |
Port USB do aktualizacji oprogramowania | Tak |
Zawartość opakowania
- 2× szczotka boczna 2× zapasowa
- 1× ściereczka do wycierania 1× zapasowa
- 1× zbiornik na wodę
- 2× filtr wymienny
- szczotka do czyszczenia
- pilot
- stacje ładowania
- skrócona instrukcja
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.