ROOM COOMBO j7 (c7158) ROB.VYS. IROBOT
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
iRobot Roomba Combo j7: robotyczny odkurzacz i mop w jednym
Inteligentny, wydajny i wszechstronny odkurzacz Roomba Combo j7 to doskonały pomocnik w domowych porządkach.
Inteligentna nawigacja i mapowanie
Roomba j7 jest wyposażona w nawigację PrecisionVision i mapowanie Imprint.
Może wykrywać i omijać przeszkody, takie jak kable lub odchody zwierząt domowych.
Aplikacja mobilna iRobot HOME
Sterowanie robotem Roomba jest łatwe i wygodne dzięki aplikacji mobilnej iRobot HOME.
Aplikacja jest w języku czeskim i oferuje spersonalizowane zalecenia dotyczące czyszczenia.
Funkcje premium
- W pełni wysuwany i chowany mop
- Nieograniczony rozmiar obszaru czyszczenia
- Inteligentne ładowanie podczas czyszczenia
- Sterowanie głosowe za pomocą Google Assistance, Alexa i Siri
- 10x większa moc ssania dzięki trójstopniowemu systemowi czyszczenia AeroForce® klasy premium
- Cicha jazda
Podstawowe funkcje
- Dirt Detect Dirt Detect
- System zapobiegający upadkom
- Zmywalny kosz na śmieci
- Wskazanie pełnego koszyka
Specyfikacja techniczna
Pojemność kosza na śmieci wynosi 0,4 l.
Bateria jest litowo-jonowa o pojemności 4460 mAh.
Robot wytrzymuje 75 minut na jednym ładowaniu.
Maksymalny czas ładowania wynosi 3 godziny.
Wymiary i waga
Wymiary wynoszą 33,8 × 33,9 × 8,7 cm.
Waga wynosi 3,4 kg.
Zawartość opakowania
- 1× Roomba Combo j7
- 1× stacja ładująca
- 1 × akumulator litowo-jonowy 4460 mAh (wewnątrz robota)
- 1× filtr wymienny
- 1× wymienna szczotka boczna
- 1× próbka 118 ml środka czyszczącego
- 2× nakładka z mikrofibry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.