Konica Minolta TNP-48 (A5X0150) - toner, black (czarny)

- 15%

zdjęcie ilustracyjne

Konica Minolta TNP-48 (A5X0150) - toner, black (czarny)
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
Kod produktu
1TMITNP48KXBG
OEM
A5X0150
Producent
Kolor: Czarny
pojemność: 10000 stron
Cena za sztukę: 0,97 gr / strona
Gwarancja: 24 miesiące
Punkty lojalnościowe: 4
9 ocen
Do jakich drukarek jest to odpowiedni produkt?
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

113,46 zł

96,51 zł

78,46 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 95,85 zł
W magazynie > 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

96,51 zł

113,46 zł

78,46 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Toner Konica Minolta TNP-48 (A5X0150). Kolor: Czarny. Pojemność: 10000 stron.

Udzielamy gwarancji na ten toner: 24 miesiące. Kupując toner Konica Minolta TNP-48 (A5X0150), otrzymujesz 4 punktów lojalnościowych, które możesz wykorzystać jako rabat przy następnym zakupie.

Potrzebujesz pomocy na temat wkładu Konica Minolta TNP-48 (A5X0150)? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami lub napisz do nas bezpośrednio na czacie - link znajdziesz pod listą pytań. Kupuj u nas w zaciszu swojego domu lub biura, bez konieczności odwiedzania sklepu z tonerami.

Produkt Konica Minolta TNP-48 (A5X0150) - toner, black (czarny) dedykowany jest do drukarek takich jak:

Tonery KONICA MINOLTA BIZHUB C3350
Tonery KONICA MINOLTA BIZHUB C3850
Tonery KONICA MINOLTA BIZHUB C3850FS

Może Cię również zainteresować

Porównaj koszty wydruku

Koszt jednej strony jest znacznie niższy w przypadku kompatybilnego wkładu niż w przypadku oryginału.

Oryginalny toner A5X0150

0,0097 zł

Marka Konica Minolta

Marka Konica Minolta

Historia Konica Minolta przypomina dwie odrębne rzeki, które przepływają przez region, aby ostatecznie zjednoczyć się, by stać się światowym liderem technologii. Początki firmy Konica sięgają 1873 roku, natomiast Minolta zaczęła pisać swoją historię w 1928 roku. Obie marki dążyły do ​​stworzenia najlepszego japońskiego sprzętu fotograficznego, a kilka lat później drukarek.

Z biegiem czasu niezależnie wypracowali te same wartości, które pozwoliły im w 2003 roku połączyć się w międzynarodową firmę Konica Minolta. Ich 150-letnią historię innowacji technologicznych kontynuują nie tylko oryginalne tonery, ale także nasze alternatywne wkłady TonerPartner PREMIUM.

WSKAZÓWKA

Wokół alternatywnych kaset krąży wiele mitów, które mogą zniechęcić potencjalnych nabywców do ich zakupu. Dlatego przygotowaliśmy dla Was artykuł, w którym niszczymy najpopularniejsze z nich i przedstawimy ich niesłusznie nadszarpniętą reputację za pomocą kompaktowego wkładu.

Przeczytaj artykuł »

Parametry

Rodzaj produktu
Marka drukarki
Rodzaj wkładu
Producent wkładów
Oryginalny

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli wkład nie będzie pasował do mojej drukarki?

Wkład możesz nam zwrócić w ciągu 14 dni, a my wyślemy Ci poprawny. Jeśli przez przypadek mamy błąd na stronie i przy wkładzie podaliśmy niewłaściwą drukarkę, to oczywiście taki wkład wymienimy Ci nawet po 14 dniach. Od czasu do czasu zdarza się, że klienci zapominają o usunięciu zabezpieczeń na wkładkach - jeśli toner nie pasuje Ci do drukarki, sprawdź, czy usunęłaś zabezpieczenia pomarańczowe, żółte czy inne kolorowe elementy plastikowe, które chronią bęben optyczny przed uszkodzeniem. Dodatkowo na wkładzie mogą znajdować się papierowe zabezpieczenia oraz tzw. seal, który zapobiega wysypaniu tonera.

Jak poznać oryginalne i kompatybilne wkłady?

Sprzedajemy oryginalne wkłady pod własnymi markami (HP, Canon, Epson, Brother i inne). Tonery Xerox są oryginalnymi wkładami odpowiednimi do drukarek innych marek (HP, Canon, ...), ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), a także kupon na tankowanie na stacjach paliw OMV, które otrzymasz wraz z wybranymi wkładami. Pod naszą marką TonerPartner PREMIUM sprzedajemy certyfikowane kompatybilne wkłady, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do 80% ceny! Na te wkłady udzielamy dożywotniej gwarancji i gwarancji na uszkodzenie drukarki. Najtańszym wariantem są kartridże ECONOMY, na które jednak nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jaka jest różnica między TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Wkłady TonerPartner PREMIUM są wkładami własnej produkcji i spełniają wszystkie niezbędne certyfikaty. W pełni popieramy ich jakość, dlatego oferujemy dożywotnią gwarancję, a dodatkowo gwarancję na uszkodzenie drukarki. Tonery Xerox to oryginalne wkłady odpowiednie do drukarek innych marek (HP, Canon, ...) ich zaletą jest niższa cena (-25% do -35%), ubezpieczenie OC, a także karta na tankowanie na stacjach ORLEN, którą otrzymasz za wybrane  wkłady. Kasety ECONOMY to najtańszy wariant, który zalecamy używać tylko do drukowania tekstów, a nie materiałów reprezentatywnych. W przypadku tych pojemników nie udzielamy dożywotniej gwarancji ani gwarancji na uszkodzenie drukarki.

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Jaka jest różnica, gdy nazwa produktu jest taka sama?

Sprzedajemy oryginalne wkłady w kilku wariantach, które różnią się jedynie opakowaniem. Na przykład sprzedajemy wkład HP 650 w standardowym opakowaniu papierowym, a także w plastikowym opakowaniu o nazwie „blister”. Samo wypełnienie jest dokładnie takie samo.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Do kiedy muszę wysłać zamówienie, które ma zostać dostarczone następnego dnia?

Czas dostawy różni się od aktualnego stanu magazynu. W 95% przypadków dostarczamy kasety TonerPartner PREMIUM następnego dnia roboczego, jeśli zamówisz je przed 14:00. Oryginalne wkłady w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy znajdziesz w szczegółach produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 40049 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 29000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

97% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni