Tenda RH3-WCA - Bezprzewodowa zewnętrzna obrotowa kamera IP FullHD, RJ45, nocna IR LED, dźwięk
192,74 zł
175,79 zł
142,92 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zewnętrzna obrotowa kamera IP z rozdzielczością FullHD 1920 x 1080 i strumieniowaniem audio, kąt widzenia 360° w poziomie i 90° w pionie, noktowizor o zasięgu 30 m, wykrywanie ruchu i osób, automatyczne obracanie w zależności od ruchu, wbudowany mikrofon, wbudowany głośnik i syrena, platforma chmurowa, gniazdo kart SD maks. 128 GB, stopień ochrony IP65, połączenie przez WiFi i Ethernet RJ45, aplikacja na Androida i iOS w języku czeskim. Parametry techniczne Standard Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n, 2,4 GHz Ethernet: 1x port LAN RJ45 10/100 Mbps Rozdzielczość: FullHD (1920 x 1080 px) Kąt widzenia: 360° w poziomie, 90° w pionie Bezpieczeństwo: 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK Metoda sterowania: aplikacja SMART dla telefonu komórkowego Tenda TDSEE Interfejsy: 1x Reset, 1x gniazdo microSD maks. 128 GB, 1x złącze Jack, 1x RJ45 Wskaźnik LED: tak, 1x czerwony/niebieski System telefonu komórkowego: Android 4.4 lub nowszy, iOS 9.0 lub nowszy Stopień ochrony/odporności: IP65 Gniazdo kart microSD: tak, maks. 128 GB Class10 Optyka: 4 mm, F = 1,6 Transmisja dźwięku: tak, dwukierunkowa, zawiera mikrofon i głośnik Alarm: tak, świetlny i dźwiękowy Nagrywanie wiadomości do odtworzenia po wykryciu ruchu: tak, 3 nagrania, maks. 10 sekund każde Zasięg nocnego światła LED/IR LED: 30 m Anteny: tak, 2x zewnętrzne obrotowe Kodowanie: H.264 Inne funkcje: ICR, redukcja szumów 3D, DWDR, kompensacja światła, ROI Konstrukcja: zewnętrzna, zewnętrzna Temperatura pracy: -30° do 60°C Wymiary (wys. x szer. x gł.): 138 x 120 x 187 mm Certyfikaty: CE, RoHS, FCC, RCM, UKCA Zawartość opakowania 1x Tenda RH3-WCA 1x Zasilacz 12V DC 1 A 1x Uchwyt ścienny/sufitowy 1x Zestaw montażowy 1x Wodoodporny zestaw połączeniowy 1x Skrócona instrukcja instalacji
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.