Tenda RT3 - Bezprzewodowa zewnętrzna kamera IP FullHD, kolorowa, 1x RJ45

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Tenda RT3 - Bezprzewodowa zewnętrzna kamera IP FullHD, kolorowa, 1x RJ45
Kod produktu
AG967621
OEM
75011972
Producent
Tenda
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie 3 szt, w czwartek u Ciebie

175,24 zł

166,68 zł

135,51 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 175,15 zł
W magazynie 3 szt, w czwartek u Ciebie

166,68 zł

175,24 zł

135,51 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zewnętrzna kamera IP o rozdzielczości FullHD 1920 x 1080 z transmisją audio, kąt widzenia 110°, noktowizor o zasięgu 30 m, detekcja ruchu S-Motion, wbudowany mikrofon, wbudowany głośnik i syrena, platforma chmurowa, slot na kartę SD maks. 128 GB, stopień ochrony IP66, połączenie przez WiFi i Ethernet RJ45, aplikacja na Androida i iOS w języku czeskim. Parametry techniczne Standard Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n; 300 Mbps Ethernet: 1x port LAN RJ45 10/100 Mbps Rozdzielczość: FullHD (1920 x 1080 px) Częstotliwość: 2,4 GHz Bezpieczeństwo: 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK Metoda sterowania: aplikacja SMART dla telefonu komórkowego Tenda TDSEE Interfejsy: 1x Reset, 1x gniazdo microSD maks. 128 GB, 1x złącze Jack, 1x RJ45 Wskaźnik LED: tak, 1x czerwony/niebieski System telefonu komórkowego: Android 4.4 lub nowszy, iOS 9.0 lub nowszy Kąt widzenia: 110° Stopień ochrony/odporności IP66. Gniazdo kart microSD: tak, maks. 128 GB Class10 Optyka: 4 mm, F = 1,6 Transmisja dźwięku: tak, dwukierunkowa, zawiera mikrofon i głośnik Alarm: tak, świetlny i dźwiękowy Nagrywanie wiadomości do odtworzenia po wykryciu ruchu: tak, 3 nagrania, maks. 10 sekund każde Nocny zasięg LED/IR LED: 30 m Anteny: tak, 2x zewnętrzne obrotowe Kodowanie: H.264 Inne funkcje: ICR, redukcja szumów 3D, DWDR, kompensacja światła, ROI Konstrukcja: zewnętrzna, zewnętrzna Temperatura pracy: -30° do 50°C Wymiary (wys. x szer. x gł.): 72 x 175 mm Certyfikaty: CE, RoHS, FCC, RCM Zawartość opakowania 1x Tenda RT3 1x Zasilacz 12V DC 1 A 1x Uchwyt ścienny/sufitowy 1x Skrócona instrukcja instalacji

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30140 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni