EZVIZ DP2
702,40 zł
660,09 zł
536,66 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ DP2 Bezprzewodowy dzwonek do drzwi z wizjerem
Bezprzewodowy dzwonek do drzwi z wizjerem EZVIZ zapewnia bezpieczeństwo i wygodę. Śledź, kto stoi przed drzwiami, bezpośrednio z domu lub z dowolnego miejsca za pośrednictwem aplikacji EZVIZ.
Crystal Clear Vision
Ciesz się szczegółami w wyraźnej jakości obrazu na dużym lub małym wyświetlaczu. Niezależnie od tego, czy jest deszczowy dzień, czy jasne słońce, zobaczysz każdy szczegół.
Spersonalizowane dzwonki
Możesz ustawić dzwonek według własnych upodobań i łatwo rozmawiać z gośćmi.
Alerty dotyczące aktywności
Chroń swój dom dzięki alertom wyzwalanym aktywnością. Nigdy nie przegapisz żadnej chwili.
Specyfikacja techniczna
- Wymiary: 115,5 x 85,5 x 24,5 mm (ekran), 71 x 71 x 48,3 mm (kamera)
- Waga: 320 g
- Kolor: srebrny
- IPX: IP54 (tylko kamera)
- Czujnik: 1/2,7" CMOS ze skanowaniem progresywnym
- Obiektyw: 2.0mm @ F2.0, kąt widzenia: 166° (po przekątnej), 136° (poziomo), 80° (pionowo)
- Maksymalna rozdzielczość: 1080p / 2MP
- IR: do 16,4 ft/5 m
- Dźwięk: wbudowany mikrofon i głośnik o wysokiej czułości
- Pamięć masowa: obsługa kart microSD (do 256 GB), obsługa pamięci masowej EZVIZ CloudPlay
- Łączność: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n | 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS | 11b: 11Mbps, 11g: 54Mbps, 11n: 150Mbps
- Zasilanie: DC 5V ± 10%
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.