EZVIZ DP2

- 6%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ DP2
EZVIZ DP2
Kod produktu
AH51670035
OEM
CS-DP2
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 33
0 ocen
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

702,40 zł

660,09 zł

536,66 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 660,09 zł
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

660,09 zł

702,40 zł

536,66 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EZVIZ DP2 Bezprzewodowy dzwonek do drzwi z wizjerem

Bezprzewodowy dzwonek do drzwi z wizjerem EZVIZ zapewnia bezpieczeństwo i wygodę. Śledź, kto stoi przed drzwiami, bezpośrednio z domu lub z dowolnego miejsca za pośrednictwem aplikacji EZVIZ.

Crystal Clear Vision

Ciesz się szczegółami w wyraźnej jakości obrazu na dużym lub małym wyświetlaczu. Niezależnie od tego, czy jest deszczowy dzień, czy jasne słońce, zobaczysz każdy szczegół.

Spersonalizowane dzwonki

Możesz ustawić dzwonek według własnych upodobań i łatwo rozmawiać z gośćmi.

Alerty dotyczące aktywności

Chroń swój dom dzięki alertom wyzwalanym aktywnością. Nigdy nie przegapisz żadnej chwili.

Specyfikacja techniczna

  • Wymiary: 115,5 x 85,5 x 24,5 mm (ekran), 71 x 71 x 48,3 mm (kamera)
  • Waga: 320 g
  • Kolor: srebrny
  • IPX: IP54 (tylko kamera)
  • Czujnik: 1/2,7" CMOS ze skanowaniem progresywnym
  • Obiektyw: 2.0mm @ F2.0, kąt widzenia: 166° (po przekątnej), 136° (poziomo), 80° (pionowo)
  • Maksymalna rozdzielczość: 1080p / 2MP
  • IR: do 16,4 ft/5 m
  • Dźwięk: wbudowany mikrofon i głośnik o wysokiej czułości
  • Pamięć masowa: obsługa kart microSD (do 256 GB), obsługa pamięci masowej EZVIZ CloudPlay
  • Łączność: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n | 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS | 11b: 11Mbps, 11g: 54Mbps, 11n: 150Mbps
  • Zasilanie: DC 5V ± 10%

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni