EVOLVEO StrongVision MINI 4G, fotopułapka / kamera bezpieczeństwa
665,86 zł
627,87 zł
510,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EVOLVEO StrongVision MINI 4G
Fotopułapka / kamera bezpieczeństwa dla Twoich potrzeb.
Specyfikacja techniczna
- Zdjęcia 30 Mpx, wideo 4K 30 kl.
- Karta SD o pojemności do 256 GB
- Podgląd na żywo - podgląd wideo na żywo
- Obsługa aplikacji Android i iOS, bezpłatna chmura
- Zasilanie: 8 baterii AAA 1,5 V
- 3 x IR LED 850nm do zdjęć nocnych
- 4G LTE dla szybkiego transferu danych
- Aplikacja w językach CZ, SK, EN, HU, RO
Uniwersalne zastosowanie
Kamera jest przeznaczona zarówno do obserwacji zwierzyny, jak i ochrony mienia.
LiveView - podgląd na żywo
Dzięki szybkiej łączności 4G i ulepszonemu chipsetowi można korzystać z Liveview.
Lampka nocna na podczerwień
Oświetlenie nocne w podczerwieni jest ważną cechą każdej fotopułapki dzięki diodom LED 850nm.
Akcesoria zapewniające bezproblemową pracę
Świetnym dodatkiem może być również regulowana blokada linowa StrongVision LOCK.
Zawartość opakowania
- StrongVision MINI 4G
- Podręcznik użytkownika
- Czytnik kart SD
- Regulowana antena GSM
- Pasek do mocowania
Akcesoria opcjonalne
- EVOLVEO StrongVision SP1, panel słoneczny
- Kabel EVOLVEO StrongVision do podłączenia zewnętrznego zasilania
- EVOLVEO StrongVision LOCK, regulowana blokada kabla 8 mm x 2 m
- EVOLVEO StrongVision H1, metalowy uchwyt do fotopułapek z gwintem
- EVOLVEO StrongVision Adapter 12V2A
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.