Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA

zdjęcie ilustracyjne

Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA
Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA
Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA
Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA
Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA
Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA
Kod produktu
AH2191050779
OEM
204449
Producent
BRAUN PHOTOTECHNIK
Punkty lojalnościowe: 72
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Fotopułapka Doerr SnapSHOT CLOUD Pro 4G WA

Numer produktu: 4000461088490

Przegląd funkcji

  • 5 MP CMOS z obiektywem 100° WIDE
  • Nagrywanie 1-5 zdjęć 24 MP lub 5-59 s wideo FullHD
  • Czujnik PIR 100°/czas reakcji 0,4s
  • 59 Czarna dioda IR LED do 20 m
  • Połączenie EasySet z darmową aplikacją/chmurą
  • Obsługa kart SDXC o pojemności do 128 GB

Specyfikacja techniczna

  • Wymiary: 115x145x75mm
  • Waga: 394 g
  • Menu w języku czeskim
  • Wodoodporność do IP66
  • Kolorowe ujęcia w ciągu dnia i czarno-białe w nocy
  • 9 Czułość czujnika PIR

Szczegóły zapisu

Zapis obejmuje datę, godzinę, temperaturę, stan baterii i fazę księżyca. Odstęp pomiędzy kolejnymi ujęciami wynosi 5s-24h. Nagrywanie poklatkowe jest również możliwe w połączeniu z czujnikiem. Czas czuwania wynosi do 8 miesięcy.

Złącza i połączenia

  • Gniazdo SD, miniSIM, USB-C
  • Wejście DC 12V (złącze zasilania 4 mm/1,7 mm) dla zewnętrznego źródła zasilania i panelu słonecznego
  • Gwint statywu
  • Zaprojektuj kamuflaż

Dostawa

W zestawie znajduje się kabel USB, antena i pasek do montażu. Fotopułapkę można przymocować za pomocą kabla i zablokować. Dostępne jest również złącze do głowicy kulowej SnapShot Multi.

BlackVision LED

Diody LED BlackVision nie są widoczne nawet podczas patrzenia bezpośrednio na fotopułapkę podczas ekspozycji.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29983 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni