EZVIZ H8C 2K

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ H8C 2K
EZVIZ H8C 2K
Kod produktu
AH51670049
OEM
CS-H8c-R100-1J4WKFL(4mm)
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 14
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

298,12 zł

284,13 zł

231,00 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 277,70 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

284,13 zł

298,12 zł

231,00 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EZVIZ H8C 2K

Bezpieczeństwo domu w najlepszym wydaniu.

Obraz i noktowizor

Urządzenie oferuje nagrywanie w rozdzielczości Full HD i widzenie w nocy do 30 metrów.

Wysoka rozdzielczość

Maksymalna rozdzielczość 2560×1440 dla szczegółowych obrazów.

Noktowizor

Ostre czarno-białe widzenie nocne do 30 metrów.

Kamera

  • Sensor: 1/2.7" CMOS ze skanowaniem progresywnym.
  • Obiektyw: 4 mm @ F2.0, kąt widzenia: 46° (w pionie), 89° (w poziomie), 104° (po przekątnej).
  • Mocowanie obiektywu: M12.
  • Dzień i noc: filtr IR z automatycznym przełączaniem.

Kompresja i transfer

Urządzenie wykorzystuje kompresję H.265/H.264 i adaptacyjną szybkość transmisji.

Sieć i interfejs

  • Wifi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
  • Pamięć masowa: Gniazdo kart microSD (maks. 512 GB), obsługa Ezviz CloudPlay.
  • Sieć przewodowa: RJ45 X 1 (adaptacyjny port Ethernet 10M/100M).

Informacje ogólne

  • Zasilanie: DC 12V / 1A.
  • Pobór mocy: maks. 12 W.
  • Wymiary: 100,05 × 129,19 × 149,75 mm.
  • Waga: 435 g.

Gwarancja: 2 lata.

Więcej informacji:Strona internetowa producenta

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30029 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni