EZVIZ eLife 2K (4MP) (wolnostojący)
714,33 zł
647,62 zł
526,52 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ eLife 2K (4MP) - Kamera zasilana bateryjnie
Kluczowe cechy
Rozdzielczość: 2K
Żywotność baterii: do 270 dni (10 400 mAh)
Pamięć masowa: wbudowana pamięć eMMC o pojemności 32 GB
Noktowizor: kolorowy
Stopień ochrony: ochrona przed pyłem i wodą IP66
Detekcja ruchu: dokładne wykrywanie ruchu osób
Połączenie dwukierunkowe: tak
Aktywna obrona: tak
Wi-Fi: obsługuje sieć 2,4 GHz
Kompresja wideo: H.265
Alerty głosowe: możliwość dostosowania
Ładowanie: można ładować za pomocą panelu słonecznego EZVIZ
Specyfikacja kamery
Przetwornik obrazu: 1/2.8" sensor CMOS 4Mpx ze skanowaniem progresywnym
Minimalne oświetlenie: 0,01 lx przy F1.6 i włączonym AGC, 0 lx przy IR
Czas otwarcia migawki: automatyczna regulacja migawki
Obiektyw: 2,8 mm przy F1,6; kąty widzenia 116° (po przekątnej), 100° (w poziomie), 52° (w pionie)
Osłona obiektywu: M12
Dzień i noc: filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem
DNR: DNR 3D
Noktowizor: do 10 m
Specyfikacje obrazu
Maksymalna rozdzielczość: 2 560 × 1 440
Liczba klatek na sekundę: 15 fps, automatyczna adaptacja podczas transmisji sieciowej
Kompresja wideo: H.265/H.264
Szybkość transmisji wideo: Ultra HD, HD, standardowa. Adaptacyjna szybkość transmisji
Szybkość transmisji dźwięku: regulowana automatycznie
Maks. szybkość transferu: 2 Mb/s
Specyfikacje sieciowe
Standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n
Pasmo częstotliwości: 2,4-2,4835 GHz
Szerokość kanału: obsługa 20 MHz
Zabezpieczenia: 64-/128-bitowy WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
Prędkość transmisji: 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 72 Mb/s
Parowanie sieci Wi-Fi: parowanie z punktem dostępu
Protokół: niestandardowy protokół chmury EZVIZ
Protokół interfejsu: niestandardowy protokół chmury EZVIZ
Maks. szybkość transferu: 2 Mb/s
Funkcje
Inteligentny alarm: wykrywanie sylwetki przy użyciu sztucznej inteligencji
Połączenie dwukierunkowe: obsługuje
Funkcje ogólne: ograniczenie migotania, sygnał obecności, ochrona hasłem, znak wodny
Repozytorium
Pamięć lokalna: wbudowana pamięć eMMC o pojemności 32 GB
Przechowywanie danych w chmurze: EZVIZ Cloud Storage
Parametry ogólne
Warunki pracy: -20 do 50 °C, wilgotność maks. 95% (bez kondensacji)
Zasilanie: 5 V DC. / 2 A
Pojemność baterii: 10 400 mAh
Pobór mocy: maks. 5 W
Stopień ochrony IP: IP66
Wymiary: 104,76 × 62,80 × 62,80 mm
Wymiary opakowania: 186,0 × 103,0 × 103,0 mm
Waga: 365 g
Zawartość opakowania
- Kamera BC1C
- podstawa magnetyczna
- podstawa śruby
- zasilacz
- Kabel USB
- płyta montażowa
- szablon wiercenia
- zestaw śrub
- informacje prawne
- skrócona instrukcja obsługi
Do kamery 516810011 można podłączyć panel słoneczny.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.