Kamera Tenda CP6 Security 2K (3MP) Wi-Fi PTZ, noktowizor, dwukierunkowe audio, microSD, aplikacja CZ
172,66 zł
158,40 zł
128,78 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera Tenda CP6 IP 2K PTZ
Kamera bezpieczeństwa o rozdzielczości 2304 x 1296 px (3MP).
Projekt i lokalizacja
Czysty i prosty design, możliwość montażu na ścianie lub suficie.
Śledzenie obrotu i ruchu
Obrót w poziomie o 360°, w pionie o 155°. Funkcje S-motion i S-tracking do automatycznego śledzenia ruchu.
Jakość obrazu i dźwięku
Dwukierunkowa transmisja dźwięku w wysokiej rozdzielczości 2K obejmuje mikrofon i głośnik.
Alarm i wykrywanie ruchu
Alarmy z różnymi trybami, w tym LED, syrena i nagrywanie detekcji ruchu.
Noktowizor
Diody LED IR do oświetlenia nocnego o zasięgu do 12 m.
Osłona obiektywu
Funkcja prywatności całkowicie zakrywa obiektyw kamery.
Przechowywanie danych
Wewnętrzne gniazdo kart microSD do 128 GB lub pamięć masowa w chmurze.
Śledzenie patrolu
Możliwość zapisania do 6 różnych pozycji do automatycznego monitorowania.
Parametry techniczne
- Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n; 150 Mbps
- Ethernet: 1x port LAN RJ45 10/100 Mbps
- Rozdzielczość: 3 MP (2304 x 1296 px)
- Częstotliwość: 2,4 GHz
- Zabezpieczenia: WPA-PSK, WPA2-PSK, mieszane WPA/WPA2-PSK
- Interfejs: 1x Reset, 1x LED, 1x gniazdo microSD maks. 128 GB, 1x złącze Jack, 1x RJ45
- System telefonu komórkowego: Android 4.4 i nowszy, iOS 9.0 i nowszy
- Obrót: 360° w poziomie, 155° w pionie
- Gniazdo kart microSD: tak, maks. 128 GB Class10
- Optyka: 4 mm, F = 2,2
Zawartość opakowania
- 1x Tenda CP6
- 1x Zasilacz 9 V DC 1 A z kablem zasilającym o długości 3 m
- 1x Uchwyt ścienny/sufitowy
- 1x Skrócona instrukcja instalacji
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.