EZVIZ C6N (CS-C6N-R101-1G2WF)

- 11%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ C6N (CS-C6N-R101-1G2WF)
Kod produktu
AH5167000323
OEM
CS-C6N-R101-1G2WF
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 7
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

162,20 zł

144,32 zł

117,33 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 144,32 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

144,32 zł

162,20 zł

117,33 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EZVIZ C6N (CS-C6N-R101-1G2WF) Kamera C6N firmy EZVIZ jest wyposażona w funkcję Smart IR, która wykorzystuje zaawansowane oświetlenie w podczerwieni (IR), aby uchwycić więcej szczegółów w warunkach słabego oświetlenia. Dzięki 360-stopniowemu polu widzenia i funkcji inteligentnego śledzenia nie musisz się martwić, że coś przegapisz. Kamera Przetwornik obrazu 1/4" Progressive Scan CMOS Czas otwarcia migawki Samowyzwalacz Obiektyw 4 mm przy F2.4, kąt widzenia: 85° po przekątnej, 75° w poziomie, 45° w pionie Mocowanie obiektywu M12 Dzienny i nocny filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem DNR 3D DNR Cyfrowy WDR Kompresja Kompresja wideo H.264 Adaptacyjna szybkość transmisji wideo. Obraz Maks. Rozdzielczość 1920 × 1080 Liczba klatek na sekundę Maks. 15 kl./s; samoadaptacja podczas transmisji sieciowej Sieć Inteligentny alarm Wykrywanie ruchu Parowanie Wi-Fi Parowanie AP Zastrzeżony protokół EZVIZ Cloud Zastrzeżony protokół interfejsu chmury EZVIZ Interfejs Pamięć Gniazdo kart microSD (maks. 256 GB) Zasilanie Micro USB Przewodowy port RJ45 X 1 (samodostosowujący się port Ethernet 10M/100M) Wi-Fi Standard IEEE802.11 b/g/n Zakres częstotliwości 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz Szerokość pasma kanału Obsługuje 20 MHz Zabezpieczenia 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK Prędkość transmisji 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 72 Mbps Ogólne Zasilanie DC 5V/1A Pobór mocy maks. 5 W Zasięg podczerwieni MAX 10 m Wymiary 88 mm x 88,2 mm x 119 mm Wymiary opakowania 103 mm x 103 mm x 168 mm Waga 218 g Strona producenta: https://www.ezviz.com/product/c6n/9046

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni