EZVIZ EB8 4G
1 330,50 zł
1 015,16 zł
825,33 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ EB8 4G
Bezprzewodowy system bezpieczeństwa zapewniający całodobową ochronę domu.
Inteligentna i niezawodna ochrona
Działa w sieciach 4G LTE, więc działa nawet tam, gdzie Wi-Fi nie jest dostępne.
Wysoka rozdzielczość i wykrywanie AI
Zapewnia obraz w wysokiej rozdzielczości i inteligentnie wykrywa ruch człowieka.
Kamera
- Przetwornik obrazu: 1/2,8" CMOS ze skanowaniem progresywnym.
- Czas otwarcia migawki: migawka samoadaptacyjna.
- Kąt widzenia: 100° (po przekątnej), 83° (w poziomie), 44° (w pionie).
- Tryb dzienny i nocny: filtr IR z automatycznym przełączaniem.
- DNR: 3D DNR.
Kompresja i transmisja wideo
- Kompresja wideo: H.265 / H.264.
- Szybkość transmisji wideo: Quad HD; Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptacyjna szybkość transmisji bitów.
- Maksymalna rozdzielczość: 2304 x 1296.
- Liczba klatek na sekundę: Maks. 15 fps; samoadaptacja podczas transmisji sieciowej.
Interfejs i pamięć masowa
- Pamięć masowa: Gniazdo kart microSD (maks. 512 GB).
- Przechowywanie w chmurze: Obsługuje pamięć masową Ezviz CloudPlay (wymagana subskrypcja).
Specyfikacje ogólne
- Łączność: 4G.
- Stopień ochrony IP: IP65.
- Zasilanie: DC 5V / 2A.
- Pobór mocy: maks. 10 W.
- Pojemność baterii: 10400 mAh.
- Zasięg w podczerwieni: maks. 15 m.
- Wymiary: 183 × 116 × 166 mm.
- Waga: 835 g.
Gwarancja: 2 lata
Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć na stroniestrona producenta.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.