EZVIZ EB8 4G

- 24%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ EB8 4G
EZVIZ EB8 4G
EZVIZ EB8 4G
EZVIZ EB8 4G
EZVIZ EB8 4G
Kod produktu
AH51670053
OEM
CS-EB8-R100-1K3FL4GA
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 50
0 ocen
W magazynie 20 szt, w czwartek u Ciebie

1 330,50 zł

1 015,16 zł

825,33 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 015,16 zł
W magazynie 20 szt, w czwartek u Ciebie

1 015,16 zł

1 330,50 zł

825,33 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EZVIZ EB8 4G

Bezprzewodowy system bezpieczeństwa zapewniający całodobową ochronę domu.

Inteligentna i niezawodna ochrona

Działa w sieciach 4G LTE, więc działa nawet tam, gdzie Wi-Fi nie jest dostępne.

Wysoka rozdzielczość i wykrywanie AI

Zapewnia obraz w wysokiej rozdzielczości i inteligentnie wykrywa ruch człowieka.

Kamera

  • Przetwornik obrazu: 1/2,8" CMOS ze skanowaniem progresywnym.
  • Czas otwarcia migawki: migawka samoadaptacyjna.
  • Kąt widzenia: 100° (po przekątnej), 83° (w poziomie), 44° (w pionie).
  • Tryb dzienny i nocny: filtr IR z automatycznym przełączaniem.
  • DNR: 3D DNR.

Kompresja i transmisja wideo

  • Kompresja wideo: H.265 / H.264.
  • Szybkość transmisji wideo: Quad HD; Full HD; Hi-Def; Standard. Adaptacyjna szybkość transmisji bitów.
  • Maksymalna rozdzielczość: 2304 x 1296.
  • Liczba klatek na sekundę: Maks. 15 fps; samoadaptacja podczas transmisji sieciowej.

Interfejs i pamięć masowa

  • Pamięć masowa: Gniazdo kart microSD (maks. 512 GB).
  • Przechowywanie w chmurze: Obsługuje pamięć masową Ezviz CloudPlay (wymagana subskrypcja).

Specyfikacje ogólne

  • Łączność: 4G.
  • Stopień ochrony IP: IP65.
  • Zasilanie: DC 5V / 2A.
  • Pobór mocy: maks. 10 W.
  • Pojemność baterii: 10400 mAh.
  • Zasięg w podczerwieni: maks. 15 m.
  • Wymiary: 183 × 116 × 166 mm.
  • Waga: 835 g.

Gwarancja: 2 lata

Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć na stroniestrona producenta.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30027 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni