VENTA LW74 WiFi AeroStyle sygnał biały

- 33%

zdjęcie ilustracyjne

VENTA LW74 WiFi AeroStyle sygnał biały
VENTA LW74 WiFi AeroStyle sygnał biały
VENTA LW74 WiFi AeroStyle sygnał biały
Kod produktu
3598178
OEM
4011143345039
Producent
Ecovacs
Punkty lojalnościowe: 140
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Obr. ŽIJTE PŘIROZENĚ A KRÁSNĚJI 1595061a

ŻYJ NATURALNIE I PIĘKNIE

TECHNOLOGIA OCZYSZCZANIA POWIETRZA PREMIUM
Nawet tak genialny wynalazek, jak pierwszy oczyszczacz powietrza założyciela firmy Vento, Freda Hitzlera, można ulepszyć, jeśli inteligentni inżynierowie z pasją podchodzą do swojej pracy.
Na przykład innowacyjna, opatentowana technologia AeroStyle umożliwia szybsze nawilżanie* i bardziej wydajną redukcję naturalnych zanieczyszczeń.
* W porównaniu z oryginalnym LW45 lub Comfort Plus LW45.

Bez nadpisu obr. 1595061b

Każda pojedyncza szyba nowego panelu VentWave-3D przypomina model natury. Tysiące otworów wentylacyjnych na spodzie liści zapewniają, że znacznie więcej cząsteczek wody odparowuje w tym samym czasie niż na płaskiej powierzchni.

Obr. ČISTÝ HYGIENCIKÝ DISK 1595061c

CZYSTY DYSK HIGIENICZNY

Nasz produkt Venta Hygienedisk minimalizuje wymagania dotyczące czyszczenia sprzętu AeroStyle, odkamienia wodę z kranu, zapewnia higieniczne nawilżanie i usuwa dodatki chemiczne. Wydajne połączenie magazynka płytowego VentWave 3D 3D i higienicznego dysku jest unikalne i opatentowane przez firmę Venta.

Obr. DOBA POUŽITÍ 1595061d

CZAS UŻYTKOWANIA

Co najmniej 4 miesiące pracy 24 godziny na dobę przy normalnej wapiennej wodzie z kranu. Nasz AeroStyle wyświetla następnie informacje o zmianie na wyświetlaczu oraz w aplikacji Venta.

Obr. PŘEHLEDNÝ DISPLEJ 1595061e

PRZEGLĄD WYŚWIETLACZA

Przejrzysty ekran dotykowy na górze AeroStyle z cyfrowymi wskaźnikami i ikonami w kształcie satelitów zapewnia prostą i intuicyjną obsługę. Czterobiegowa praca, tryb automatyczny i nocny, tryb czuwania - zawsze w zasięgu wzroku. Na środku wyświetlana jest aktualna wilgotność w pomieszczeniu.

Obr. OVLÁDÁNÍ A KONTROLA PROSTŘEDNICTVÍM APLIKACE VENTA HOME 1595061f

STEROWANIE I STEROWANIE PRZEZ VENTA HOME

Możesz kontrolować swój AeroStyle bezpośrednio na urządzeniu. Sterując za pomocą aplikacji Venta ze smartfona (bezpłatnie dla systemu Android lub iOS), możesz sprawdzić dane dotyczące powietrza w pomieszczeniu - gdziekolwiek jesteś.

Obr. ELEGANTNÍ OSVĚTLOVACÍ SYSTÉM 1595061g

ELEGANCKI SYSTEM OŚWIETLENIA

Nowoczesną estetykę odkurzacza AeroStyle podkreśla dyskretna listwa świetlna LED, która może być indywidualnie włączana i wyłączana, świeci podczas pracy i miga, sygnalizując niski poziom wody. Listwa LED Ambient Light Twojego modelu AeroStyle może być łatwo kontrolowana w wybranym przez Ciebie kolorze za pomocą dostępnej aplikacji Venta.

Specyfikacja techniczna

  • Model: AeroStyle LW74 WiFi
  • Kolory: biały sygnałowy / czarny sygnałowy
  • Do wielkości pomieszczeń *: Do 90 m2
  • Wskaźnik stanu LED: niebieska dioda LED
  • Interaktywny ekran dotykowy: Standardowy
  • Kontrola aplikacji: moduł WiFi/WLAN (opcjonalnie), w tym indywidualna kontrola koloru
  • Czujniki pomiarowe: Wilgotność
  • Higiena wody: standardowa
  • Poziomy mocy: 4 + automatyczny
  • Emisja hałasu (poziomy 1-4): ok. 27/35/41/47 dB (A)
  • Pobór mocy (poziomy 1-4): 14/11/17/24 watów
  • Napięcie: 220-240 V / 50-60 Hz
  • Objętość wody (maks.): 9 litrów
  • Wymiary (dł. x szer. x wys.): 42 x 29 x 54 cm
  • Waga: 10,5 kg

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni